Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 24 Сфера обслуговування |
Спеціальність | 242 Туризм |
Освітня програма | Туризм |
Обсяг дисципліни | 10 кредитів (300 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (60 академічних годин), практичні заняття (60 академічні години) |
Форма контролю | Диференційований залік (3-й семестр). Екзамен (4-й семестр) |
Вивчення дисципліни «Рекреаційні комплекси світу та України» спрямоване на надання студентам знань про формування та закономірності розвитку рекреаційної інфраструктури у світі, її види, форми та особливості по окремих регіонах та країнах, взаємодію з іншими сферами суспільного життя і господарства.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
К05. Прагнення до збереження навколишнього середовища.
К07. Здатність працювати в міжнародному контексті.
К15.Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності.
К17. Здатність аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал територій.
К20. Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного).
К24. Здатність здійснювати моніторинг, інтерпретувати, аналізувати та систематизувати туристичну інформацію, уміння презентувати туристичний інформаційний матеріал.
К31. Здатність розуміти особливості специфікації різних форм та видів туризму, застосовувати регіональний підхід у формуванні туристичного продукту
К33. Здатність розуміти концепцію сталого туризму задля регіонального розвитку.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Рекреаційні комплекси світу та України» є:
ПР04 Пояснювати особливості організації рекреаційно-туристичного простору.
ПР05 Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території.
ПР23. Застосовувати практичні навички у формуванні туристичного продукту з урахуванням наявних туристичних ресурсів регіону.
ПР25. Здатність просувати вітчизняний туристичний продукт на внутрішній та зовнішній ринок.
Оволодіння знаннями з навчальної дисципліни «Рекреаційні комплекси світу та України» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами, зокрема з такими як «Географія туризму. Туристичне краєзнавство», «Основи екології» та ін.
Тема 1. Рекреація та рекреаційна діяльність як галузь наукового пізнання.
Тема 2. Теоретичні основи формування рекреаційних комплексів.
Тема 3. Рекреаційні потреби і рекреаційний попит та рекреаційно-ресурсний потенціал– основа формування рекреаційних комплексів
Тема 4. Формування та структура рекреаційної індустрії.
Тема 5. Рекреаційне районування світу й України
Тема 6. Європа – провідний рекреаційний регіон світу
Тема 7. Середземноморський рекреаційний комплекс – найбільш розвинений курортний комплекс світу
Тема 8. Розвиток рекреаційних комплексів американського континенту
Тема 9. Рекреаційні комплекси країн Африки.
Тема 10. Специфіка формування і розвитку рекреаційних комплексів і центрів туризму в Азії
Тема 11. Рекреаційні комплекси Австралії та Океанії
Тема 12. Проблеми розвитку рекреаційних комплексів країн СНД
Тема 13. Формування та регіональні проблеми розвитку рекреаційно-туристичного комплексу України.
Тема 14. Рекреаційне природокористування й охорона природи у рекреаційних комплексах.