Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 24 Сфера обслуговування |
Спеціальність | 242 Туризм |
Освітня програма | Туризм |
Обсяг дисципліни | 8 кредитів (240 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (48 академічні години), практичні заняття (48 академічні години) |
Форма контролю | Диференційований залік, Екзамен |
Вивчення дисципліни «Організація готельного господарства» спрямоване на формування у студентів глибоких теоретичних знань і практичних навичок щодо раціональної організації виробництва для забезпечення конкурентоспроможності ресторанного господарства завдяки ефективній інноваційній діяльності та впровадженню останніх досягнень зарубіжного досвіду у сферу гостинності.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів компетентностей:
К09. Вміння виявляти, ставити і вишукувати проблеми.
К15.Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності.
К16.Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
К20. Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного).
К22. Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем.
К25. Здатність використовувати в роботі туристичних підприємств інформаційні технології та офісну техніку.
К26. Здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів та вести претензійну роботу.
К30. Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу
К31. Здатність розуміти особливості специфікації різних форм та видів туризму, застосовувати регіональний підхід у формуванні туристичного продукту.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Організація готельного господарства» є:
ПР06. Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.
ПР08. Ідентифікувати туристичну документацію та вміти правильно нею користуватися.
ПР09. Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.
ПР10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).
ПР15. Проявляти толерантність до альтернативних принципів та методів виконання професійних завдань.
ПР20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання.
ПР22. Професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях
ПР23. Застосовувати практичні навички у формуванні туристичного продукту з урахуванням наявних туристичних ресурсів регіону.
Оволодіння знаннями з навчальної дисципліни «Організація анімаційної діяльності» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами, зокрема з такими як «Основи екології», «Географія туризму. Туристичне краєзнавство», «Організація туризму (Основи туризмознавства)», «Організація туризму (Організація туристичних подорожей)», «Спеціалізований туризм (Сільський та зелений туризм)», «Економіка бізнесу», «Організація готельного господарства».
Тема 1. Ресторанне господарство: основні етапи становлення і розвитку.
Тема 2. Послуги ресторанного господарства та основні вимоги, що висуваються до них.
Тема 3. Класифікація закладів ресторанного господарства.
Тема 4. Основи організації виробництва продукції у закладах ресторанного господарства.
Тема 5. Організація постачання, складського, тарного й транспортного забезпечення у ресторанному бізнесі.
Тема 6. Організація роботи виробничих і спеціалізованих цехів у закладах ресторанного господарства.
Тема 7. Особливості організації допоміжних приміщень виробничого призначення.
Тема 8. Основи раціональної організації праці у ресторанному бізнесі.
Тема 9. Організаційна культура ресторанного сервісу.
Тема 10. Сучасні методи і форми обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства.
Тема 11. Характеристика матеріально-технічної бази для організації обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства.
Тема 12. Інформаційне забезпечення процесу обслуговування споживачів.
Тема 13. Організація проведення банкетів та прийомів.
Тема 14. Організація проведення тематичних заходів у закладах ресторанного господарства.
Тема 15. Кейтерінг як важлива складова ресторанного бізнесу у сучасних умовах.
Тема 16. Послуги з організації харчування пасажирів на транспорті.