Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 24 Сфера обслуговування |
Спеціальність | 242 Туризм |
Освітня програма | Туризм |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Маркетинг та реклама у туризмі» спрямоване на формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань в галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо процесу створення та просування різноманітної продукції, розробки й вибору рекламних заходів для просування товарів, визначення вартості рекламних заходів, просування продуктів у соціальних мережах, формування бренду, просування торгової марки на ринку України тощо.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів компетентностей:
К08. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
К09. Вміння виявляти, ставити і вишукувати проблеми.
К16.Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
К21. Здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту.
К24. Здатність здійснювати моніторинг, інтерпретувати, аналізувати та систематизувати туристичну інформацію, уміння презентувати туристичний інформаційний матеріал.
К26. Здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів та вести претензійну роботу.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг та реклама у туризмі» є:
ПР07 Розробляти, просувати та реалізовувати туристичний продукт;
ПР10 Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна);
ПР12 Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг;
ПР24. Застосовувати технології адміністрування, лідерства та ефективних комунікацій в діяльності туристичного підприємства;
ПР25. Здатність просувати вітчизняний туристичний продукт на внутрішній та зовнішній ринок.
Оволодіння знаннями про «Маркетинг та реклама у туризмі» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами «Економічна теорія», «Організація туризму (Основи туризмознавства)», «Організація туризму (Організація туристичних подорожей)».
Тема 1. Сутність туристичного маркетингу.
Тема 2. Маркетингове середовище та маркетингова інформаційна система.
Тема 3. Туристичний продукт та ринок туристичних послуг.
Тема 4. Система маркетингових досліджень в туризмі
Тема 5. Інноваційні види маркетингу.
Тема 6. Фірмовий стиль підприємства.
Тема 7. Реклама та пропаганда в комплексі маркетингових комунікацій.
Тема 8. Рекламні агенції та планування рекламних кампаній.
Тема 9. Імідж і бренд території як складові її туристичної привабливості.