Навчальний курс 242БОК25 Адміністрування бізнесу

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 24 Сфера обслуговування
Спеціальність 242 Туризм
Освітня програма Туризм
Обсяг дисципліни 8 кредити (240 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (48 академічних годин), практичні заняття (48 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік, Екзамен, Курсова робота

Вивчення дисципліни «Адміністрування бізнесу» спрямоване на формування системного мислення та комплексу знань і умінь щодо процесу управління туристичним підприємством, адміністрування туристичного бізнесу, управлінської діяльності на туристичному підприємстві, управління якістю туристичного продукту, управління людськими ресурсами туристичного підприємства, а також сприяння формуванню у майбутніх фахівців розуміння важливості правильної, науково-обґрунтованої роботи з людьми, підвищенню престижу кадрових служб і в кінцевому результаті - підвищення ефективності використання людського фактору на виробництві.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

К08. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;

К09. Вміння виявляти, ставити і вишукувати проблеми;

К12. Навички міжособистісної взаємодії;

К13. Здатність планувати та управляти часом;

К14. Здатність працювати в команді та автономно;

К15.Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності;

К18. Здатність аналізувати діяльність суб’єктів індустрії туризму на всіх рівнях управління;

К22. Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем;

К32. Здатність забезпечувати реалізацію стратегічних пріоритетів діяльності туристичного підприємства при формуванні мінімально можливих витрат.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Адміністрування бізнесу» є:

ПР08. Ідентифікувати туристичну документацію та вміти правильно нею користуватися;

ПР10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна);

ПР15. Проявляти толерантність до альтернативних принципів та методів виконання професійних завдань;

ПР17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації в професійній туристичній сфері;

ПР18. Адекватно оцінювати свої знання і застосовувати їх в різних професійних ситуаціях;

ПР20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання;

ПР21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності;

ПР24. Застосовувати технології адміністрування, лідерства та ефективних комунікацій в діяльності туристичного підприємства;

ПР26. Аналізувати діяльність туристичного підприємства та використовувати результати аналізу задля досягнення мети діяльності з мінімально можливими витратами.

Оволодіння знаннями про «Адміністрування бізнесу» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами «Економічна теорія», «Інформаційні системи та інтерактивні технології у туризмі», «Фінанси, гроші та кредит», «Організація туризму (Організація туристичних подорожей)», «Маркетинг та реклама у туризмі», «Економіка бізнесу», «Організація готельного господарства», «Організація ресторанного господарства».

Змістовий модуль 1. Процес управління туристичним підприємством

Тема 1. Адміністрування як управління поточною діяльністю туристичного підприємства.

Тема 2. Еволюція управлінської думки.

Тема 3. Концепція та профіль адміністрування бізнесу.

Тема 4. Управлінські рішення в адміністрування бізнесу.

Тема 5. Особливості управлінської праці на туристичному підприємстві.

Тема 6. Мотивація, як функція управління в туризмі.

Змістовий модуль 2. Адміністрування туристичного бізнесу

Тема 7. Особливості адміністрування в туристичному бізнесі.

Тема 8. Бізнес-процеси туристичних підприємств.

Тема 9. Методика оцінювання результатів бізнес-процесів туристичних підприємств.

Тема 10. Бізнес-комунікації в діяльності туристичних підприємств.

Змістовий модуль 3. Управлінська діяльність на туристичному підприємстві

Тема 11. Функціональні обов’язки працівників туристичного підприємства.

Тема 12. Виконавчо-розпорядча діяльність на туристичному підприємстві.

Тема 13. Стилі управління та умови їхнього застосування на туристичному підприємстві.

Тема 14. Контроль виконання розпоряджень на туристичному підприємстві.

Тема 15. Оперативне та тактичне планування діяльності туристичного підприємства. Стратегія діяльності туристичних підприємств.

Тема 16. Зміни та ризики в діяльності туристичного підприємства.

Тема 17. Тайм-менеджмент в діяльності туристичного підприємства.

Тема 18. Контролінг в діяльності туристичного підприємства.

Змістовий модуль 4. Управління якістю туристичного продукту

Тема 19. Менеджмент якості в туризмі.

Тема 20. Концепція управління якістю туристичного продукту в туризмі.

Тема 21. Методи, технології та інструментарій управління якістю туристичного продукту в туризмі.

Тема 22. Система управління якістю в туризмі.

Змістовий модуль 5. Управління людськими ресурсами (HR-менеджмент) туристичного підприємства

Тема 23. Ресурсне забезпечення та соціально-психологічні аспекти менеджменту персоналу туристичного підприємства.

Тема 24. Управління розвитком персоналу туристичного підприємства.

Тема 25. Управління діловою кар’єрою.

Координатор Syllabus