Навчальний курс 242БОК32 Лідерство та ефективні комунікації

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 24 Сфера обслуговування
Спеціальність 242 Туризм
Освітня програма Туризм
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин)
Форма контролю Екзамен

Вивчення дисципліни «Лідерство та ефективні комунікації» спрямоване на формування формування у здобувачів системи професійної компетентності (знань, прикладних вмінь та навичок) щодо використання принципів, типів, інструментів лідерства для забезпечення тривалого ділового партнерства, а також вивчення індивідуально-психологічних характеристик особистості, її мотивації та ставлення до різних складових трудового процесу, вертикальних і горизонтальних комунікацій та міжособових стосунків в контексті лідерства, тенденцій організаційного розвитку та реакцій на зміни, що дасть можливість ідентифікувати, розуміти та прогнозувати людську поведінку в процесі становлення та реалізації комунікативних процесів.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів компетентностей:

К08. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.

К10. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

К12. Навички міжособистісної взаємодії.

К13. Здатність планувати та управляти часом.

К14. Здатність працювати в команді та автономно.

К18. Здатність аналізувати діяльність суб’єктів індустрії туризму на всіх рівнях управління.

К27. Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Лідерство та ефективні комунікації» є:

ПР10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).

ПР12. Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг.

ПР13. Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей.

ПР14. Проявляти повагу до індивідуального і культурного різноманіття.

ПР17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації в професійній туристичній сфері.

ПР24. Застосовувати технології адміністрування, лідерства та ефективних комунікацій в діяльності туристичного підприємства.

Оволодіння знаннями щодо вивчення дисципліни «Лідерство та ефективні комунікації» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами: «Українська мова (за професійним спрямуванням)», «Філософія», «Організація туризму (Організаці туристичних подорожей)», «Фізичне виховання», «Економіка бізнесу», «Організація готельного господарства», «Організація ресторанного господарства», «Адміністрування бізнесу».

Тема 1. Лідерство і його структура. Особистісна ефективність.

Тема 2. Анатомія іміджу. Самопозиціонування.

Тема 3. Організаційні комунікації.

Тема 4. Структура міжособистісної комунікації.

Тема 5. Стратегія і тактика публічного виступу.

Тема 6. Колективна взаємодія й установка лідера.

Тема 7. Лідер і команда.

Тема 8. Реалізація стилів лідерства в організації.

Тема 9. Мотивація та розвиток співробітників. Розвиток команди.

Тема 10. Мистецтво проходження співбесіди. Трикутник найму і трикутник звільнення.

Координатор Syllabus