Навчальний курс 242БОК34 Виробнича практика

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 24 Сфера обслуговування
Спеціальність 242 Туризм
Освітня програма Туризм
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

«Виробнича практика» спрямована на вдосконалення у студентів практичних умінь і навичок в організації туристично-екскурсійної роботи у різних туристських організаціях, застосування знань та умінь у технології процесу туристичної діяльності туристичних комплексів та туристських готелів.

Базами «Виробничої практики» є:

  • Мережа готелів Reikartz Hotel Group;
  • ПрАТ «КИЙ АВІА», Полтавська філія;
  • Полтавський художній музей (галерея мистецтв) імені Миколи Ярошенка;
  • Полтавський літературно-меморіальний музей В. Г. Короленка;
  • Полтавський краєзнавчий музей імені Василя Кричевського;
  • Полтавський музей авіації та космонавтики імені Ю. Кондратюка;
  • Підприємства індустрії туризму, державні органи управління з питань туризму.

Попередньо опановані дисципліни: «Маркетинг та реклама у туризмі», «Організація екскурсійної діяльності та музеєзнавство», «Інформаційні системи та інтерактивні технології у туризмі», «Навчальна практика «Вступ до фаху»», «Фінанси, гроші та кредит», «Статистика у туристичній діяльності», «Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Організація туризму (Організація туристичних подорожей)», «Географія туризму. Туристичне краєзнавство», «Рекреаційні комплекси світу та України», «Організація готельного господарства», «Організація ресторанного господарства», «Адміністрування бізнесу», «Економіка бізнесу», «Спеціалізований туризм (Сільський та зелений туризм)», «Міжнародна економіка».

Тема 1. Загальна характеристика туристського підприємства.

Тема 2. Організаційні основи діяльності туристичного підприємства.

Тема 3. Організація забезпечення туристичними послугами.

Тема 4. Основні підходи до забезпечення реклами туристичних послуг.

Тема 5. Пропозиції та обґрунтування заходів щодо вдосконалення діяльності підприємства.

Координатор Syllabus