Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 29 «Міжнародні відносини» |
Спеціальність | 292 «Міжнародні економічні відносини» |
Освітня програма | «Міжнародні економічні відносини» |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Етика та соціальна відповідальність міжнародного бізнесу» спрямоване на формування у студентів системи знань з етики та соціальної відповідальності міжнародного бізнесу і навичок етичного ведення зовнішньоекономічної діяльності.
Вивчення навчальної дисципліни забезпечує формування та розвиток у студентів компетентностей, визначених освітньо-професійною програмою:
ЗК2. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
ЗК4. Здатність працювати в команді;
СК6. Здатність застосовувати принципи соціальної відповідальності в діяльності суб’єктів міжнародних економічних відносини і аналізі їхнього впливу на економічний розвиток країн.
Програмні результати навчання з дисципліни «Етика та соціальна відповідальність міжнародного бізнесу», визначені освітньо-професійною програмою:
ПРН 9. Здійснювати моніторинг, аналіз, оцінку діяльності глобальних фірм (корпорацій, стратегічних альянсів, консорціумів, синдикатів, трастів тощо) з метою ідентифікації їх конкурентних позицій та переваг на світових ринках;
ПРН 11. Розуміти сутність соціального виміру глобального економічного розвитку та імплементувати принципи соціальної відповідальності в діяльності суб’єктів міжнародних економічних відносин.
Тема 1. Етика як фактор розвитку міжнародного бізнесу.
Тема 2. Концептуальні положення етичних норм у бізнесі.
Тема 3. Середовище етики та соціальної відповідальності міжнародного бізнесу.
Тема 4. Правова етика міжнародного бізнесу.
Тема 5. Національні особливості ділової етики у різних країнах світу.
Тема 6. Конфлікти у системі міжнародного бізнесу, їх етичне розв’язання.
Тема 7. Соціальний вимір глобального економічного розвитку та соціальна відповідальність міжнародного бізнесу.
Тема 8. Стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності міжнародного бізнесу.
Тема 9. Соціальна відповідальність міжнародного та національного бізнесу у воєнний та післявоєнний період.