Освітній рівень |
Другий (магістерський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
А Освіта |
Спеціальність |
А4 Середня освіта (за предметними спеціальностями) |
Предметна спеціальність |
А4.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) |
Освітня програма |
Англійська мова та зарубіжна література в закладах освіти |
Обсяг дисципліни |
4 кредитів (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
практичні заняття (40 академічних години) |
Форма контролю |
2 – диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Друга іноземна мова» спрямоване на формування формування та розвиток у студентів іншомовної комунікативної компетентності згідно із Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти. У контексті вивчення німецької мови як другої іноземної особлива увага приділяється підготовці студентів до ефективного спілкування в академічному, професійному та міжкультурному середовищах, формування навичок сприйняття, аналізу та створення автентичних німецькомовних текстів, а також здатності вести письмову та усну комунікацію у ситуаціях, пов’язаних із майбутньою професійною діяльністю.
Опанування другої іноземної сприяє розширенню професійної, академічної та міжкультурної компетентності, підвищенню рівня академічної мобільності студентів, їх конкурентоспроможності на європейському та міжнародному ринках праці.
Завдання дисципліни полягають у формуванні в здобувачів ІК, що полягає у здатності розв’язувати складні проблеми в галузі освіти, що передбачає здійснення інновацій та проведення педагогічних досліджень і характеризується невизначеністю умов і передбачають застосування теоретичних знань і практичних умінь з наук предметної спеціальності та дотичних до них:
— Здатність до міжособистої взаємодії, роботи в команді, спілкування з представни-ками інших професійних груп різного рівня з огляду на виявлення емпатії та на етичні мір-кування (мотиви).
— Здатність володіти всіма складниками комунікативної компетентності й викорис-товувати їх у процесі професійної і міжособистісної комунікації у сферах усного і писемно-го мовлення.
— Здатність застосовувати при продукуванні текстів в усній та письмовій формах рі-зностильові та різножанрові одиниці з урахуванням комунікативної ситуації та комунікати-вного завдання відповідно до етичних і моральних норм поведінки, прийнятих в іншомов-ному середовищі, усвідомлювати та поціновувати взаємозалежність людей і систем у глоба-льному світі.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Друга іноземна мова» є:
— Володіти комунікативними стратегіями з іноземних мов у професійному міжкультурному спілкуванні та практичній педагогічній діяльності з використанням сучасних мовних засобів.
— Продукувати іншомовні письмові тексти різного функціонального спрямування, демонструючи здатність критично осмислювати об’єктивну дійсність та аргументувати власне бачення ситуації.
— Управляти освітнім процесом у різних типах закладів освіти, використовувати здобуті лінгвосоціокультурні знання для забезпечення взаємодії з професійними спільнотами, зокрема і міжнародними, на різних рівнях комунікації.
— Використовувати гуманістичний потенціал іноземної мови і культури для формування духовного світу громадян України, забезпечувати організацію діалогу мов і культур на заняттях з іноземної мови і зарубіжної літератури, формувати навички етичної та соціально відповідальної поведінки.
Змістовий модуль 1. GLÜCK IM ALLTAG
Тема 1. Ein Bekannter.
Тема 2. Technik und Alltag.
Тема 3. Rund ums Produkt.
Тема 4. Rat und Hilfe.