Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
01 Освіта/Педагогіка |
Спеціальність |
014 Середня освіта |
Предметна спеціальність |
014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) |
Освітня програма |
Середня освіта (Англійська мова і друга іноземна мова) |
Обсяг дисципліни |
3 кредити ( 90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю |
екзамен |
Вивчення дисципліни спрямоване на формування соціокультурної компетентності здобувачів шляхом ознайомлення з англійською літературою та культурою англомовних країн.
Завдання: розвиток у студентів умінь іншомовних комунікативних умінь для ведення ефективних міжособистісних комунікацій.
ІК Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі у галузі викладання іноземних мов та зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і передбачають застосування теоретичних знань і практичних умінь з наук предметної спеціальності та дотичних до них.
ЗК 4 Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру й історію, багатоманітність й мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національно-культурної ідентичності.
ЗК 6 Здатність розв’язувати складні непередбачувані задачі й проблеми в професійній діяльності шляхом застосування отриманих знань, навичок і вмінь.
ЗК 9 Знання та розуміння предметної області й специфіки професійної діяльності та сучасних тенденцій їх розвитку.
СК 1 Уміти застосовувати філологічні знання для розв’язання професійних завдань, зокрема для формування іншомовної комунікативної та міжкультурної компетентностей в здобувачів освіти.
СК 9 Здатність орієнтуватися в світовому літературному процесі, історії та культурній спадщині країн, мова яких вивчається, формувати національну свідомість і культуру учнів, їхні моральні й ціннісні орієнтації.
Програмними результатами вивчення дисципліни з дисципліни «Лінгвокраїнознавство з компонентом англійської літератури» відповідно до освітньої програми є:
ПР 1 Знати історію та сучасні тенденції розвитку світової педагогіки, психології, філо-логії та методики навчання іноземних мов і зарубіжної літератури.
ПР 5 Володіти знаннями про мову загалом в синхронічному та діахронічному аспек-тах, уміти виокремлювати галузі філології, окреслювати коло їхніх основних проблем.
ПР 6 Уміти застосовувати філологічні знання для розв’язання професійних завдань, зо-крема для формування іншомовної комунікативної та міжкультурної компетентностей в здо-бувачів освіти.
ПР 18 Знати історію зарубіжної літератури, вміти аналізувати й інтерпретувати твори художньої літератури, визначати їхню специфіку і місце в літературному процесі.
ПР 6 Уміти застосовувати філологічні знання для розв’язання професійних завдань, зокрема для формування іншомовної комунікативної та міжкультурної компетентностей в здобувачів освіти.
ПР 9 Реалізовувати ефективні комунікативні стратегії з учасниками освітнього процесу із дотриманням етичних норм, принципів толерантності, співробітництва й взаємоповаги для розв’язання завдань професійної діяльності та забезпечувати посередницькі функції.
ПР 10 Вільно володіти українською та іноземними мовами в усній і письмовій формах, у різних жанрово-стильових дискурсах і регістрах спілкування для вирішення комунікативних завдань у непередбачуваних ситуаціях.
Оволодіння знаннями, навичками й уміннями з навчальної дисципліни «Практична граматика (англійська мова)» базується на сучасних наукових досягненнях вікової педагогіки, психології та фізіології, а також на знаннях, навичках та вміннях, сформованих під час вивчення дисциплін «Практика усного і писемного мовлення (англійська мова)» попередніх років навчання.
Тема 1 «Політичний огляд Об’єднаного Королівства Великобританії та Північної Ірландії».
Практичне заняття 1. «Географічне положення Об’єднаного Королівства»
Тема 2 «Адміністративній поділ Об’єднаного Королівства»
Практичне заняття 1. «Основні історичні етапи розвитку Великобританії»
Тема 3 «Британська ментальність та відображення його в мові»
Практичне заняття 2. «Особливості рельєфу та клімату».
Тема 4 «Історичний нарис Об’єднаного Королівства Великобританії та Північної Ірландії»
Практичне заняття 3. «Країни, що входять до складу Об’єднаного Королівства»
Тема 5 – «Політична коректність як ознака британської культури»
Практичне заняття 4 «Британські національні символи»
Тема 6 – «Формування особистості за допомогою інформаційних текстів»
Практичне заняття 5 «Демографічний нарис Об’єднаного королівства»
Тема 7 – «Лінгвістична ситуація Об’єднаного Королівства»
Практичне заняття 6 «Традиції британських університетів»
Тема 8 – «Звичаї та традиції»
Практичне заняття 7 «Видатні англійські письменники»
Тема 9 – «Британський стиль життя»