Навчальний курс 1М1 Практика усного та писемного мовлення (німецька мова)

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

01 Освіта/Педагогіка

Спеціальність

014 Середня освіта

Предметна спеціальність

014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська))

Освітня програма

Середня освіта (Англійська мова і друга іноземна мова)

Обсяг дисципліни

32 кредитів (960 академічних годин)

Види аудиторних занять

практичні заняття (332 академічні години)

Форма контролю

3,5,6,7 – диференційований залік

4,8 –  екзамен

Вивчення дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (німецька мова)» спрямоване на формування у студентів комунікативної компетенції з німецької мови за Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти, що передбачає вільне володіння усіма видами мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння – діалогічне та монологічне, письмо) в типових ситуаціях ділового спілкування, а також сприяє психологічній адаптації до сприйняття німецької мови як ефективного засобу комунікації та джерела інформації,  розвитку  усвідомлення її цінності для самостійного професійного та інтелектуального зростання та розширення мовних, мовленнєвих, лінгвосоціокультурних та інших компетенцій.

Завдання дисципліни полягають у формуванні в здобувачів  ІК, що полягає у  здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі у галузі викладання іноземних мов та зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і передбачають застосування теоретичних знань і практичних умінь з наук предметної спеціальності та дотичних до них:

— Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово, здійснювати ефективну комунікацію українською й іноземними мовами в межах професійної діяльності.

— Здатність до конструктивної міжособистісної взаємодії й ефективної роботи в команді, готовність генерувати нові ідеї й брати на себе відповідальність за ухвалені рішення в непередбачуваних умовах виконання професійної діяльності.

— Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру й історію, багатоманітність й мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національно-культурної ідентичності.

— Здатність рефлексувати й обʼєктивно оцінювати професійну діяльність, визначати актуальні потреби, автономно навчатися й оволодівати сучасними знаннями, забезпечуючи безперервний професійний розвиток.

— Знання та розуміння предметної області й специфіки професійної діяльності та сучасних тенденцій їх розвитку.

— Здатність моделювати зміст навчання й позакласної виховної роботи, формувати іншомовні комунікативні й предметну читацьку компетентності учнів, зокрема на засадах інтегрованого навчання.

— Володіння англійською мовою та другою іноземною мовою (німецькою/польською) на рівні, достатньому для здійснення професійної діяльності на засадах плюрилінгвальності й плюрикультурності.

— Здатність чітко й виразно висловлювати свою думку іноземними мовами в усному та письмовому вигляді відповідно до прагматичного наміру й комунікативної ситуації, використовуючи на практиці фонетичні, лексичні, граматичні, стилістичні, дискурсивні знання, реалізуючи ефективні стратегії, а також здійснювати медіацію в професійному контексті.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (німецька мова)» є:

— Уміти застосовувати філологічні знання для розв’язання професійних завдань, зокрема для формування іншомовної комунікативної та міжкультурної компетентностей в здобувачів освіти.

— Реалізовувати ефективні комунікативні стратегії з учасниками освітнього процесу із дотриманням етичних норм, принципів толерантності, співробітництва й взаємоповаги для розв’язання завдань професійної діяльності та забезпечувати посередницькі функції.

— Вільно володіти українською та іноземними мовами в усній і письмовій формах, у різних жанрово-стильових дискурсах і регістрах спілкування для вирішення комунікативних завдань у непередбачуваних ситуаціях.

2 курс

Змістовий модуль 1. PRÄSENTATION ÜBER SICH SELBST

Тема 1. Guten Tag. Mein Name ist…

Тема 2.Familie und Freunde.

Тема 3. Essen und Trinken.

Тема 4. Meine Wohnung.

Тема 5. Mein Tag.

Змістовий модуль 2.PRIVATLEBEN

Тема 6. Freizeit.

Тема 7. Lernen — ein Leben lang.

Тема 8. Beruf und Arbeit.

Тема 9. In einer fremden Stadt.

Тема 10. Gesundheit.

Тема 11. In der Stadt unterwegs.

Тема 12. Der Kunde ist König.

3 курс

Змістовий модуль 1. LEUTE TREFFEN

Тема 1. Neue Kleider.

Тема 2. Feste.

Тема 3. Kennenlernen.

Тема 4. Zu Hause.

Тема 5. Guten Appetit!

Змістовий модуль 2. BERUFE UND LEUTE

Тема 6. Arbeitswelt.

Тема 7. Sport und Fitness.

Тема 8. Ausbildung und Karriere.

Тема 9. Feste und Geschenke.

Тема 10. Am Wochenende.

Тема 11. Warenwelt.

4 курс

Змістовий модуль 1. ALLTAG

Тема 1. Kommunikation. Wissenschaftliche Integrität.

Тема 2. Unterwegs.

Тема 3. Reisen. Reisepläne.

Тема 4. Geld.

Змістовий модуль 2. UNTER FREUNDEN

Тема 5. Lebensstationen.

Тема 6. Glück im Alltag.

Тема 7. Unterhaltung.

Тема 8. Fit bleiben.

Тема 9. Sprachen.

Координатор Syllabus РПНД 2к РПНД 3к РПНД 4к