Навчальний курс 193БОК9 Іноземна мова за професійним спрямуванням

Мета навчальної дисципліни – розвиток іншомовної комунікативної компетенції на визначеному Програмою рівні В1+ (Незалежний користувач) для забезпечення ефективного спілкування майбутніх фахівців в академічній і професійній сферах у найбільш типових ситуаціях. Завдання: розвиток іншомовних комунікативних умінь на рівні В2 у читанні, аудіюванні, говорінні (діалогічному й монологічному мовленні) і письмі в типових ситуаціях.

 

Другий рік, осінь, 3 кредити (1 – 1), екзамен.

 

Перелік дисциплін, які є передумовою вивчення курсу:

  • 193БОК1. Історія України та української культури
  • 193БОК11. Топографія

Перелік дисциплін, для яких курс є передумовою:

  • 193Б2М5. Геоінформаційне забезпечення кадастрових робіт

2 курс

Тема 1. Основи геодезії.

Тема 2. Земельні ресурси.

Тема 3. Землеустрій і його значення.

Тема 4. Дії з числами у геодезії та землеустрої.

3 курс

Тема 1. Кадастр земель.

Тема 2. Міський кадастр.

Тема 3. Картографування.

Тема 4. Актуальні проблеми та перспективи розвитку.

  1. Хоменко Е.Г. A Grammar of the English Language = Граматика англійської мови: навч. посіб. 5-те вид. / Е.Г. Хоменко. –  К.: Знання, 2024. – 607 с.
  2. Кузнєцова О. М. Англійська граматика в таблицях. English Grammar in tables / О.М. Кузнєцова. – Київ: Арій, 2022. – 175 с.
  3. Лемещенко-Лагода В.В. English for Geodesists and Land Surveyors: Grammar, Vocabulary and Writing. Навчальний посібник / Лемещенко-Лагода В.В., Кривонос І.А. – Мелітополь: ФО-П Однорог Т.В., 2020. – 200 с.
  4. English for spatial planning and development: методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи студентів спеціальності 193 Геодезія та землеустрій (частина 1) / Укл.: О. В. Ніколаєнко, Т. О. Ушата. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 72 с.
  5. English for spatial planning and development: методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи студентів спеціальності 193 Геодезія та землеустрій (частина 2) / Укл.: О. В. Ніколаєнко, Т. О. Ушата. – Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 64 с.
  6. Ilienko O. L. English for Geodesy and Land Management Students : tutorial / O. L. Ilienko, A. M. Krokhmal, Ye. S. Moshtagh; O. M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv. – Kharkiv : O. M. Beketov NUUE, 2019. – 160 p.
  7. Зайцева Н.В. Kommunikation im Alltag und im Beruf: навчальний посібник з німецької мови для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності  «Агроінженерія» / Н.В. Зайцева, Н.В. Білоус. – Мелітополь: ФОП Однорог Т.В., 2020. – 273 с., іл.
  8. Braunert J. Unternehmen Deutsch /Aufbaukurs /Lehrbuch /  Braunert J.  – Klett Verlag Stuttgart, 2005. – 216 с.
  9. Anneli B. Hören & Sprechen B1 / Anneli B., Betz, Ulrike J.  – Ismaning: Max Hueber Verlag, 2022. – 118 S.
  10. Jin F. Grammatik: Grammatik aktiv A1-B1 mit Audios online / F. Jin. – Cornelsen, 2023.  – 264 S.
  11. Pude A. Schritte international Neu 2 Kurs- und Arbeitsbuch mit Audios / A. Pude A., D. Niebisch, F. Specht. – Ismaning: Hueber Verlag, 2022. –  212 S.
  12. Комірна Є.В., Самойлова О.П. Французька мова / Manuel de français: підручник / Є.В. Комірна, О.П. Самойлова. – Київ: Видавництво Ліра-К., 2023. – 442 с.11. Болотнікова А.П., Чернишов В.В., Таловиря Г.М. Функційно-стилістична специфіка перекладу науково-технічного тексту. Закарпатські філологічні студії. 2021. Випуск 17. Том 2. C. 76-80.
  13. Bolotnikova A.P., Chernyshov V.V., Talovyria H.M. Peculiarities of English-Ukrainian Official Business Style Texts Translation. Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: між-вузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобиць-кого державного педагогічного університету імені Івана Франка». 2021. № 40. С. 94-98.
  14. Bolotnikova A.P., Chernyshov V.V., Talovyria H.M. Politeness as a Language Category. Вчені записки Таврійського націона-льного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2021. Том 32 (71) № 1. Частина 4. С. 7-11.
  15. Balatska O., Chernyshov V. Set of activities for teaching first-year engineering students how to write a CV. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дро-гобицького держ. пед. ун-ту імені Івана Франка. Дрогобич: Гельветика, 2022. Вип. 56. Том 4. С. 4–8.
  16. Чернишов В., Таловиря Г. Історія формування підходу та зміст методики оберненого навчання. Актуальні питання гума-нітарних наук: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького держ. пед. унту імені Івана Франка. Дрогобич: Гельветика, 2022. Вип. 56. Том 4. С. 145–149.

Координатор Syllabus