Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 02 Культура і мистецтво |
Спеціальність | 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Освітня програма | Інформаційна аналітика та PR-діяльність |
Обсяг дисципліни | 6 кредитів (180 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | диференційований залік |
Опанування дисципліни «Реклама в комунікаційному процесі» формує теоретичну базу та навички використання прийомів, способів та інструментів практичного вирішення проблем створення комунікацій організації з контактними аудиторіями, розробки основної концепції рекламної політики.
Дана дисципліна спрямована на формування загальних та спеціальних (фахових) компетентностей:
СК 6 Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.
ФК 9 Здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.
СК 17 Здатність створювати, презентувати та просувати медійні продукти для формування корпоративного іміджу установи з урахуванням соціально-психологічних механізмів впливу на цільову аудиторію.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Реклама в комунікаційному процесі» є:
РН 15 Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
РН 21 Уміти розробляти якісний інформаційний контент і медійні продукти для різних цільових аудиторій з урахуванням їх соціально-психологічних особливостей, а також відповідно до стратегій формування іміджу й бренду.
Змістовий модуль 1. Теоретична і методологічна концепція рекламного менеджменту
- 1. Iсторія розвитку, роль та місце реклами
- 2. Розробка рекламного звернення.
- 3. Засоби передачі рекламного звернення.
- 4. Інформаційне забезпечення реклами.
- 5. Регулювання рекламної діяльності (споживачі, держава, суспільство).
Змістовий модуль 2. Управління рекламною діяльністю
- 6. Планування рекламної діяльності
- 7. Формування рекламного бюджету.
- 8. Проведення рекламної кампанії.
- 9. Робота рекламного агентства.
- 10. Контроль рекламної діяльності.