Навчальний курс 029Б1М4 Реклама в комунікаційному процесі

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика та PR-діяльність
Обсяг дисципліни 6 кредитів (180 академічних годин)
Види аудиторних занять

лекції (18 академічних годин),

практичні заняття (18 академічних годин)
Форма контролю диференційований залік

Опанування дисципліни «Реклама в комунікаційному процесі» формує теоретичну базу та навички використання прийомів, способів та інструментів практичного вирішення проблем створення комунікацій організації з контактними аудиторіями, розробки основної концепції рекламної політики.

Дана дисципліна спрямована на формування загальних та спеціальних (фахових) компетентностей:

СК 6 Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.

ФК 9 Здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.

СК 17 Здатність створювати, презентувати та просувати медійні продукти для формування корпоративного іміджу установи з урахуванням соціально-психологічних механізмів впливу на цільову аудиторію.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Реклама в комунікаційному процесі» є:

РН 15 Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.

РН 21 Уміти розробляти якісний інформаційний контент і медійні продукти  для різних цільових аудиторій з урахуванням їх соціально-психологічних особливостей, а також відповідно до стратегій формування іміджу й бренду.

Змістовий модуль 1. Теоретична і методологічна концепція рекламного менеджменту

  • 1. Iсторія розвитку, роль та місце реклами
  • 2. Розробка рекламного звернення.
  • 3. Засоби передачі рекламного звернення.
  • 4. Інформаційне забезпечення реклами.
  • 5. Регулювання рекламної діяльності (споживачі, держава, суспільство).

Змістовий модуль 2.  Управління рекламною діяльністю

  • 6. Планування рекламної діяльності
  • 7. Формування рекламного бюджету.
  • 8. Проведення рекламної кампанії.
  • 9. Робота рекламного агентства.
  • 10. Контроль рекламної діяльності.

Координатор Syllabus РПНД