Навчальний курс 029БОК10 PR-технології

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика і PR-діяльність
Обсяг дисципліни 5 кредити (150 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (26 академічних годин), практичні заняття (26 академічних годин)
Форма контролю екзамен

Вивчення дисципліни «PR-технології» спрямоване на ознайомлення студентів з історією становлення та розвитку паблік рилейшнз, провідними PR-технологіями у різних видах діяльності сучасного суспільства; сформувати у них навички та вміння організації ефективних зв’язків із громадськістю установи, підприємства, фірми, закладу документно-інформаційної сфери, а також проведення різноманітних PR-акцій, кампаній та заходів; забезпечити опанування ними професійним інструментарієм PR-текстолога.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних і  фахових компетентностей:

ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК З. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК 4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 9. Здатність працювати в команді.

ЗК 10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ФК 1. Здатність забезпечувати відбір, аналіз, оцінку, систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, розповсюдження й надання в користування інформації та знань у будь-яких форматах.

ФК 2. Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.

ФК 4. Здатність аналізувати закономірності розвитку документно-інформаційних потоків та масивів, як штучно створеної підсистеми соціальних комунікацій.

ФК 6. Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.

ФК 7. Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування користувачів інформаційних бібліотечних та архівних установ.

ФК 9. Здатність використовувати РR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.

ФК 10. Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви.

ФК 12. Здатність створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування веб-сайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет.

ФК 14. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.

ФК 15. Здатність опановувати та застосовувати технології системного аналізу інформаційної діяльності.

ФК 16. Здатність презентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційно-аналітичної та виставкової діяльності.

ФК 17. Здатність створювати й просувати інформаційний контент, розроблені медійні продукти в процесі формування іміджу й бренду.

ФК 18. Здатність розуміти соціально-психологічні механізми створення, репрезентування і просування індивідуального й корпоративного іміджу та бренду.

Програмними результатами вивчення дисципліни «PR-технології» є:

РН 4. Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.

РН 5. Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням.

РН 6. Знати, розуміти та застосовувати в практичній діяльності законодавчі та галузеві нормативні документи.

РН 11. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.

РН 13. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.

РН 14. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.

РН 15. Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.

РН 16. Приймати обгрунтовані управлінські та технологічні рішення.

РН 17. Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.

РН 18. Навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.

РН 19. Дотримуватися і реалізовувати основні засади охорони праці та безпеки життєдіяльності.

РН 21. Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.

РН 22. Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних і обов’язкових джерел інформації із застосуванням методів інформаційно-аналітичної діяльності.

РН 23. Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і на створення медіа продукту, а також їхню промоцію.

РН 24. Розміщувати оперативну інформацію про свій рекламний, інформаційний та медіа продукт на доступних інтернет- та медійних платформах, виставкових майданчиках.

РН 25. Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.

Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з дисциплінами «Етика і психологія ділового спілкування», «Іміджелогія».

Змістовий модуль 1. Історія та теорія «Паблік рилейшнз».

Тема 1. Вступ до дисципліни «PR-технології. Історія розвитку зв’язків із громадськістю від найдавніших часів до початку ХХ ст.

Тема 2. Становлення Паблік рилейшнз як галузі професійної діяльності та науки.

Тема 3. Громадськість і громадська думка у PR-діяльності. Провідні класифікації видів PR.

Тема 4. Основні напрями, засоби та прийоми PR.

Змістовий модуль 2. Комунікативні канали, стратегії та технології PR. Управління інформацією.

Тема 5. Паблік рилейшнз і механізм взаємодії із Засобами масової інформації (ЗМІ).

Тема 6. Пакет PR-текстів для преси. Професійний інструментарій PR-текстолога для створення ефективних текстів для ЗМІ.

Тема 7. PR-технології у забезпеченні комунікаційних зв’язків поза ЗМІ. PR-технології в Інтернет-просторі.

Тема 8. PR-технології у забезпеченні ефективної комунікації з інвесторами, владними структурами та іншими цільовими групами.

Тема 9. PR і ефективна комунікаційна політика компанії.

Тема 10. Особиста ефективність PR-фахівця.

Координатор Syllabus