Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 02 Культура і мистецтво |
Спеціальність | 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Освітня програма | Інформаційна аналітика і PR-діяльність |
Обсяг дисципліни | 8 кредитів (240 академічних годин) |
Види аудиторних занять | практичні заняття (120 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційовані заліки (ІІІ, V, VI семестри), іспит (IV семестр) |
Вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» спрямоване на розвиток іншомовної комунікативної компетенції на рівні В1+ для забезпечення ефективного спілкування майбутніх фахівців в академічній і професійній сферах у найбільш типових ситуаціях.
Завдання дисципліни спрямовані на формування в студентів загальних і фахових компетентностей:.
ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 5. Здатність спілкуватись іноземною мовою.
ЗК 7. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК 12. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області її місця в загальній системі знань про природу та суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ФК 6. Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.
ФК 9. Здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.
ФК 12. Здатність створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування веб-сайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет.
ФК 16. Здатність репрезентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційно-аналітичної та виставкової діяльності.
ФК 17. Здатність створювати й просувати інформаційний контент, розроблені медійні продукти в процесі формування іміджу й бренду.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» є:
РН 11. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.
РН 14. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.
РН 24. Розміщувати оперативну інформацію про свій рекламний, інформаційний та медіапродукт на доступних інтернет- та медійних платформах, виставкових майданчиках.
Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з дисципліною «Іноземна мова».
Тема 1. Основні технології і засоби копіювання та розмноження документів.
Тема 2. Матеріальні носії документованої інформації.
Тема 3. Моя спеціальність.
Тема 4. Написання резюме, супроводжуючих листів. Співбесіда.
Тема 5. Основи ділового етикету. Ведення телефонних розмов.
Тема 6. Електронні засоби комунікації.