Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 02 Культура і мистецтво |
Спеціальність | 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Освітня програма | Інформаційна аналітика та PR-діяльність |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Вивчення дисципліни «Репутаційний менеджмент у системі корпоративних комунікацій» зорієнтоване на отримання студентами знань щодо ознайомлення із теоретичними та практичними аспектами процесу формування репутації підприємства в умовах глобальних викликів, оскільки ділова репутація є одним з найважливіших нематеріальних ресурсів підприємства, що формує уявлення про підприємство у суб’єктів зовнішнього середовища та дозволяє отримати довгострокові конкурентні переваги.
Дисципліна «Репутаційний менеджмент у системі корпоративних комунікацій» дозволяє сформувати у майбутніх фахівців такі загальні та фахові компетенції, як:
ІК: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи або у процесі навчання, що передбачає застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 3. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
ЗК 6. Навички використання інформаційних і і комунікативних технологій.
ЗК7. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 8. Здатність оцінювати та забезпечувати кість виконуваних робіт.
ЗК 11. Здатність реалізувати свої права та обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свободи людини і громадянина в Україні.
ЗК 12. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК 13. Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів не доброчесності.
СК 1. Здатність забезпечувати відбір, аналіз, оцінку, систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, розповсюдження та надання в користуванні інформації та знань у будь- яких форматах.
СК 2. Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.
СК 3. Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології та програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань.
СК 4. Здатність аналізувати закономірності розвитку, документно-інформаційних потоків та масивів, як штучно створеної підсистеми соціальних комунікацій.
СК 5. Здатність створювати чітку, стислу та точну управлінську документацію відповідно до чинних стандартів.
СК 6. Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма, суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.
СК 7. Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування користувачів інформаційних, бібліотечних та архівних установ.
СК 8. Здатність проектувати та створювати документно – інформаційні ресурси, продукти та послуги.
СК 9. Здатність використовувати PR та прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.
СК 10. Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви.
СК 11. Здатність використовувати автоматизовані інформаційно – пошукові системи, організовувати електронні бібліотеки та архіви.
СК 12. Здатність створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування веб-сайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет.
СК 13. Здатність опановувати і використовувати технології електронного урядування та електронного документообігу.
СК 15. Здатність опановувати та застосовувати технології системного аналізу інформаційної діяльності.
Результати вивчення навчальної дисципліни є формування наступних програмних результатів:
РН 1. Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.
РН 3. Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну та офісну діяльність.
РН 4. Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.
РН 7. Забезпечувати ефективність функціонування документно-комунікаційних систем.
РН 9. Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно -комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг.
РН 11. Здійснювати пошук інформацію в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.
РН 13. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.
РН 15. Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу та співробітництва.
РН 16. Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення.
РН 17. Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю у команді.
РН 20. Уміти оприлюднювати результати власних теоретико-прикладних досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосовуванням сучасних технічних засобів.
РН 21.Уміти розробляти якісний інформаційний контент і медійні продукти відповідно до цільової аудиторії та стратегій формування іміджу й бренду.
Навчальна дисципліна «Репутаційний менеджмент у системі корпоративних комунікацій» є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітнього ступеня «бакалавр» має міждисциплінарні взаємозв’язки з навчальними дисциплінами: « Етика і психологія ділового спілкування».
Змістовий модуль 1. Теоретичні та практичні аспекти репутаційного менеджменту
ТЕМА 1. Поняття репутації, іміджу та соціальної відповідальності.
ТЕМА 2. Репутаційний менеджмент: сутність, основні складові.
ТЕМА 3. Процес створення репутації підприємства.
ТЕМА 4. Способи формування репутації підприємства.
Тема 5. Фінансове забезпечення репутаційного менеджменту.
ТЕМА 6. Інформаційна основа процесу управління репутацією.
ТЕМА 7. Оцінювання ділової репутації, методи та інструменти розрахунку.
ТЕМА 8. Репутаційні ризики.
Змістовий модуль 2.Ретуаційний менеджмент: індивідуальний та організаційний аспект
ТЕМА 9. Управляння репутацією компанії.
ТЕМА 10. Управління діловою репутацією керівника.
ТЕМА 11. Управління діловою репутацію працівника.
ТЕМА 12. Управління репутацією політичної партії (громадської організації), країни та держави.
ТЕМА 13. Он-лайн репутаційний менеджмент.
ТЕМА 14. Правовий захист ділової репутації.
ТЕМА 15. Комунікаційні стратегії захисту репутації