Навчальний курс 029БОК22 Репутаційний менеджмент у системі стратегічних комунікацій

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика і PR-діяльність
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (24 академічних годин), практичні заняття (24академічних годин)
Форма контролю екзамен

Вивчення дисципліни «Репутаційний менеджмент у системі стратегічних комунікацій» спрямоване на формування у студентів професійних компетентностей, пов’язаних з формуванням у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок формування репутації підприємства в умовах глобальних викликів, оскільки ділова репутація є одним з найважливіших нематеріальних ресурсів підприємства, що формує уявлення про підприємство у суб’єктів зовнішнього середовища та дозволяє отримати довгострокові конкурентні переваги.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних і фахових компетентностей:

ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 3. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК 4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК7. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 8. Здатність оцінювати та забезпечувати кість виконуваних робіт.

ЗК 9. Здатність працювати в команді.

ЗК 10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ФК 1. Здатність забезпечувати відбір, аналіз, оцінку, систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, розповсюдження та надання в користуванні інформації та знань у будь-яких форматах.

ФК 2. Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.

ФК 3. Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології та програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань.

ФК 4. Здатність аналізувати закономірності розвитку, документно-інформаційних потоків та масивів, як штучно створеної підсистеми соціальних комунікацій.

ФК 5.  Здатність створювати чітку, стислу та точну управлінську документацію відповідно до чинних стандартів.

ФК 6. Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма, суб’єктами  інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.

ФК 7. Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування користувачів інформаційних, бібліотечних та архівних установ.

ФК 8. Здатність проектувати та створювати документно – інформаційні ресурси, продукти та послуги.

ФК 9. Здатність використовувати PR  та прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.

ФК 10. Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви.

ФК 11. Здатність використовувати автоматизовані інформаційно – пошукові системи, організовувати електронні бібліотеки та архіви.

ФК 12.  Здатність створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування веб-сайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет.

ФК 13. Здатність опановувати і використовувати технології електронного урядування та електронного документообігу.

ФК 15. Здатність опановувати та застосовувати технології системного аналізу інформаційної діяльності.

ФК 16. Здатність презентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційно – аналітичної та виставкової діяльності.

ФК 17. Здатність створювати й просувати інформаційний контент, розроблені медійні продукти в процесі формування іміджу й бренду.

ФК 18. Здатність розуміти соціально-психологічні механізми створення, репрезентування і просування індивідуального й корпоративного іміджу та бренду.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Репутаційний менеджмент у системі стратегічних комунікацій» є:

РН 1. Знати і розуміти наукові засади  організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.

РН 3. Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну та офісну діяльність.

РН 4. Застосовувати у професійній діяльності  технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.

РН 7. Забезпечувати ефективність функціонування  документно-комунікаційних систем.

РН 9. Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно -комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг.

РН 11. Здійснювати пошук інформацію в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.

РН 13. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.

РН 15. Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу та співробітництва.

РН 16. Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення.

РН 17. Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю у команді.

РН 20. Уміти оприлюднювати результати власних теоретико-прикладних  досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосовуванням сучасних технічних засобів.

Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами, зокрема з такими як «Етика і психологія ділового спілкування» та ін.

Тема 1. Поняття репутації, іміджу та соціальної відповідальності.

Тема 2. Репутаційний менеджмент: сутність, основні складові.

Тема 3. Процес створення репутації підприємства.

Тема 4. Способи  формування репутації підприємства.

Тема 5. Фінансове забезпечення репутаційного менеджменту.

Тема 6. Інформаційна основа процесу управління репутацією.

Тема 7. Оцінювання ділової репутації, методи та інструменти розрахунку.

Тема 8. Репутаційні ризики.

Тема 9.  Управління репутацією компанії.

Тема 10. Управління діловою репутацією керівника.

Тема 11. Управління діловою репутацію працівника.

Тема 12. Управління репутацією політичної партії (громадської організації), країни та держави.

Тема 13. Он-лайн репутаційний менеджмент.

Тема 14. Правовий захист ділової репутації.

Тема 15. Комунікаційні стратегії захисту репутації.

Координатор Syllabus