Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 02 Культура і мистецтво |
Спеціальність | 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Освітня програма | Інформаційна аналітика та PR-діяльність |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (24 академічні години), практичні заняття (24 академічні години) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Опанування дисципліни формує: уявлення про паблік рілейшнз як ефективний інструмент розвитку фірми, основні поняття і напрямки роботи в піарі, управління іміджем, напрацювання прийомів та PR-технологій створення свого власного ділового імені, вміння ефективно представляти та позиціонувати свою ідею або проект.
Здобувачі пробудять свій творчий потенціал і зможуть знаходити нестандартні рішення в рекламі та піар, що безсумнівно дасть їм конкурентні переваги на ринку праці.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:
ІК Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи або у процесі навчання, що передбачає застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК 1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 3 Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
ЗК 4 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 6 Навички використання інформаційних і і комунікативних технологій.
ЗК 7 Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 9 Здатність працювати в команді.
ЗК 10 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
СК 6 Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.
СК 8 Здатність проєктувати та створювати документно-інформаційні ресурси, продукти та послуги.
ФК 9 Здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.
СК 14 Здатність до подальшого навчання з високим рівнем постійного автономності, підвищення рівня інформаційної культури.
СК 16 Здатність презентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційно-аналітичної та виставкової діяльності.
СК 17 Здатність створювати, презентувати та просувати медійні продукти для формування корпоративного іміджу установи з урахуванням соціально-психологічних механізмів впливу на цільову аудиторію.
Програмними результатами вивчення дисципліни «PR у маркетингових комунікаціях» є:
РН 4 Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.
РН 13 Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.
РН 14 Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.
РН 15 Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
РН 16 Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення.
РН 17 Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.
РН 20 Уміти оприлюднювати результати власних теоретико-прикладних досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів.
РН 21 Уміти розробляти якісний інформаційний контент і медійні продукти для різних цільових аудиторій з урахуванням їх соціально-психологічних особливостей, а також відповідно до стратегій формування іміджу й бренду.
Змістовий модуль 1. Основні поняття Public relations
1. Сутність і роль PR. Цілі PR.
Тема 2. Основні поняття PR-психології та їх використання.
Тема 3. Робота зі стереотипами Клієнтів
Змістовий модуль 2. Розробка PR-композицій та їх реалізація
Тема 4. Комунікаційні ресурси PR-композицій.
Тема 5. Розробка PR-композицій.
Тема 6. Основні PR-прийоми.
Тема 7. Психоаналіз та нейролінгвістичні технології в PR.