Навчальний курс 029БОК27 PR у маркетингових комунікаціях

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика та PR-діяльність
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять

лекції (24 академічні години),

практичні заняття (24 академічні години)
Форма контролю Диференційований залік

Опанування дисципліни формує: уявлення про паблік рілейшнз як ефективний інструмент розвитку фірми, основні поняття і напрямки роботи в піарі,  управління іміджем, напрацювання прийомів та PR-технологій створення свого власного ділового імені, вміння ефективно представляти та позиціонувати свою ідею або проект.

 Здобувачі пробудять свій творчий потенціал і зможуть знаходити нестандартні рішення в рекламі та піар, що безсумнівно дасть їм конкурентні переваги на ринку праці.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:

ІК Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи або у процесі навчання, що передбачає застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК 1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 3 Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК 4 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 6 Навички використання інформаційних і і комунікативних технологій.

ЗК 7 Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 9 Здатність працювати в команді.

ЗК 10 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

СК 6 Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.

СК 8 Здатність проєктувати та створювати документно-інформаційні ресурси, продукти та послуги. 

ФК 9 Здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.

СК 14 Здатність до подальшого навчання з високим рівнем постійного автономності, підвищення рівня інформаційної культури.

СК 16 Здатність презентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційно-аналітичної та виставкової діяльності.

СК 17 Здатність створювати, презентувати та просувати медійні продукти для формування корпоративного іміджу установи з урахуванням соціально-психологічних механізмів впливу на цільову аудиторію.

Програмними результатами вивчення дисципліни «PR у маркетингових комунікаціях» є:

РН 4 Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.

РН 13 Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.

РН 14 Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.

РН 15 Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.

РН 16 Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення.

РН 17 Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.

РН 20 Уміти оприлюднювати результати власних теоретико-прикладних досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів.

РН 21 Уміти розробляти якісний інформаційний контент і медійні продукти  для різних цільових аудиторій з урахуванням їх соціально-психологічних особливостей, а також відповідно до стратегій формування іміджу й бренду.

Змістовий модуль 1. Основні поняття Public relations

1. Сутність і роль PR. Цілі PR.

Тема 2. Основні поняття PR-психології та їх використання.

Тема 3. Робота зі стереотипами Клієнтів

Змістовий модуль 2. Розробка PRомпозицій та їх реалізація

Тема 4. Комунікаційні ресурси PR-композицій.

Тема 5. Розробка PR-композицій.

Тема 6. Основні PR-прийоми.

Тема 7. Психоаналіз та нейролінгвістичні технології в PR.

Координатор Syllabus РПНД