Навчальний курс 029БОК27 Етика і психологія ділового спілкування

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика і PR-діяльність
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Етика і психологія ділового спілкування» спрямоване на формування у студентів знань про сутність, правила і технологію застосування основних вимог загальної та професійної етики в процесі ділової комунікації; вироблення практичних вмінь спілкування та орієнтації в будь-яких етикетних ситуаціях, що можуть виникати в практичній діяльності, сприяння значному просуванню на шляху професійного вдосконалення.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів  загальних і фахових компетентностей:

ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК3. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК9. Здатність працювати в команді.

ЗК10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ЗК12. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ФК5. Здатність створювати чітку, стислу та точну управлінську документацію відповідно до чинних стандартів.

ФК6. Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.

ФК9. Здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.

ФК10. Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви.

ФК14. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.

ФК16. Здатність презентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційно-аналітичної та виставкової діяльності.

ФК17. Здатність створювати й просувати інформаційний контент, розроблені медійні продукти в процесі формування іміджу й бренду.

ФК18. Здатність розуміти соціально-психологічні механізми створення, репрезентування і просування індивідуального й корпоративного іміджу та бренду.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Етика і психологія ділового спілкування» є:

РН4. Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.

РН13. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.

РН14. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.

РН15. Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.

РН16. Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення.

РН17. Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.

РН20. Уміти оприлюднювати результати власних теоретико-прикладних досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів.

Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному зв’язку з курсами «Філософія», «Історія України та української культури».

Тема 1. Предмет і завдання курсу «Етика і психологія ділового спілкування» .

Тема 2. Спілкування як соціально-психологічний феномен.

Тема 3. Психологія міжособистісної взаємодії.

Тема 4. Етика підприємницької діяльності.

Тема 5. Етика і технології ділової комунікації.

Тема 6. Загальні норми етикету в бізнесі.

Тема 7. Компоненти зовнішньої естетичної виразності в бізнесі.

Координатор Syllabus