Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 02 Культура і мистецтво |
Спеціальність | 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Освітня програма | Інформаційна аналітика та PR-діяльність |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Мета навчальної дисципліни «Брендинг у системі стратегічних комунікацій»: вивчення принципів і технологій формування брендів, розуміння ролі і призначення брендів у комерційній та некомерційній діяльності, формування у майбутніх фахівців соціально-відповідальної та професійно-компетентної культури управління брендами у сфері стратегічних комунікацій, а також формування системи знань і практичних навичок, що дозволяють розробити і оцінити ефективність бренду фірми, організації, території.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:
ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи або у процесі навчання, що передбачає застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК 1: Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК2: Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК3: Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
ЗК 4 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 6 Навички використання інформаційних і і комунікативних технологій.
ЗК8: Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК12: Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
СК1: Здатність забезпечувати відбір, аналіз, оцінку, систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, розповсюдження та надання в користування інформації та знань у будь-яких форматах.
СК2: Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.
СК3: Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології та програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань.
СК4: Здатність аналізувати закономірності розвитку, документно-інформаційних потоків та масивів, як штучно створеної підсистеми соціальних комунікацій.
СК 5: Здатність створювати чітку, стислу та точну управлінську документацію відповідно до чинних стандартів.
СК7: Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування користувачів інформаційних, бібліотечних та архівних установ
СК8: Здатність проектувати та створювати документно-інформаційні ресурси, продукти та послуги.
СК9: Здатність використовувати РR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури
СК12: Здатність створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування веб-сайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет.
СК 14: Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.
СК15: Здатність опановувати та застосовувати технології системного аналізу інформаційної діяльності.
СК16: Здатність презентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційноаналітичної та виставкової діяльності.
СК17: Здатність створювати й просувати інформаційний контент, розроблені медійні продукти в процесі формування іміджу й бренду.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Етика і психологія ділового спілкування» є:
РН1: Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.
РН3: Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну та офісну діяльність.
РН11: Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.
РН13: Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.
РН14: Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.
РН 20. Уміти оприлюднювати результати власних теоретико-прикладних досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів.
РН 21. Уміти розробляти якісний інформаційний контент і медійні продукти для різних цільових аудиторій з урахуванням їх соціально-психологічних особливостей, а також відповідно до стратегій формування іміджу й бренду.
Змістовий модуль 1. Поняття, сутність та ринкова роль брендів
Тема 1. Торгова марка та бренд, їх сутність та ринкова роль.
Тема 2. Історія розвитку та сутність брендінгу.
Тема 3. Бренд і диференціація продукту.
Тема 4. Марочний капітал, капітал бренду.
Змістовий модуль 2. Створення та управління брендом
Тема 5. Створення бренду, архітектура бренду.
Тема 6. Види товарів та їх брендінг.
Тема7.Управління брендом.
Тема 8. Особливості сучасної концепції «крутих» брендів.
Тема 9. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології просування бренду.