Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 02 Культура і мистецтво |
Спеціальність | 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Освітня програма | Інформаційна аналітика і PR-діяльність |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (18 академічних годин) практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Вивчення дисципліни «Брендинг у системі стратегічних комунікацій» спрямоване на формування у студентів професійних компетентностей, пов’язаних з формуванням у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок використання компетенцій в управлінні комунікативними зв'язками з аудиторією споживачів.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних і фахових компетентностей:
ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК3. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
ЗК 8. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК 10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК12. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ФК 1. Здатність забезпечувати відбір, аналіз, оцінку, систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, розповсюдження та надання в користування інформації та знань у будь-яких форматах.
ФК 2. Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.
ФК 3. Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології та програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань.
ФК 4. Здатність аналізувати закономірності розвитку, документно-інформаційних потоків та масивів, як штучно створеної підсистеми соціальних комунікацій.
ФК 7. Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування користувачів інформаційних, бібліотечних та архівних установ.
ФК 8. Здатність проектувати та створювати документно-інформаційні ресурси, продукти та послуги.
ФК 9. Здатність використовувати PR та інші прикладні соціо-комунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.
ФК 12. Здатність створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування вебсайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет.
ФК 15. Здатність опановувати та застосовувати технології системного аналізу інформаційної діяльності.
ФК 16. Здатність презентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційно-аналітичної та виставкової діяльності.
ФК 17. Здатність створювати й просувати інформаційний контент, розроблені медійні продукти в процесі формування іміджу й бренду.
ФК 18. Здатність розуміти соціально-психологічні механізми створення, репрезентування і просування індивідуального й корпоративного іміджу та бренду.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Брендинг у системі стратегічних комунікацій» є:
РН 1. Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.
РН 2. Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу.
РН 4. Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.
РН 7. Забезпечувати ефективність функціонування документно-комунікаційних систем.
РН 9. Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно -комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг.
РН 13. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.
РН 16. Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення.
РН 20. Уміти оприлюднювати результати власних теоретико-прикладних досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосовуванням сучасних технічних засобів.
РН 21. Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально комунікаційних наук.
РН 23. Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і на створення медіа продукту, а також їхню промоцію.
Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами, зокрема з такими як «Етика і психологія ділового спілкування», «Репутаційний менеджмент у системі корпоративних комунікацій» та ін.
Тема 1. Бренд-менеджмент: поняття, зміст. Бренд и брендинг.
Тема 2. Класифікація брендів.
Тема 3. Позиціонування та бренд-менеджмент.
Тема 4. Інтегровані комунікації бренд-менеджменту.
Тема 5. Моделі формування та розвитку бренда.
Тема 6. Особливості управління брендингом.
Тема 7. Ребрендинг.
Тема 8. Марочне бачення, стратегія та розуміння споживачів.
Тема 9. Брендинг як основа побудови комунікаційної концепції маркетингу.
Тема 10. Стратегія розвитку бренда як рухома сила стратегії розвитку бізнесу.
Тема 11. Правові основи брендингу.
Тема 12. Просування бренда в соціальних мережах та робота з новими медіа.