Навчальний курс 029БОК37 Практика з аналітико-синтетичної переробки інформації

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика та PR-діяльність
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять немає
Форма контролю диференційований залік

Проходження практики з аналітико-синтетичної переробки інформації передбачає закріплення теоретичних знань та набуття студентами професійних умінь та навичок.

Завданням практики є: удосконалення навичок практичної роботи з документними та інформаційними ресурсами; поглиблення умінь і навичок здійснювати аналітико-синтетичну переробку документної інформації; закріплення отриманих знань в процесі згортання інформації та доведення її до користувачів; проаналізувати основні напрямки діяльності й структуру підприємства, установи, закладу та схематично відобразити її організаційну структуру та особливості управління; розробити формальну класифікацію документних ресурсів, які забезпечують і обслуговують діяльність підприємства, установи, закладу (тези/схематично/у формі таблиці); виконати бібліографічний опис документів, що містить: ім’я особи (2 документи), назву організації (заголовок колективного автора), позначення форми документа (заголовок форми); зробити бібліографічний опис документів під назвою (3 документи); укласти бібліографічний опис електронних ресурсів (3 документи) та бібліографічний опис серіальних або продовжуваних видань; укласти довідкові анотації документа (3 документи).

Проходження практики з аналітико-синтетичної переробки інформації передбачає формування та розвиток у здобувачів вищої освіти спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» відповідних компетентностей:

ІК Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи або у процесі навчання, що передбачає застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК 1  Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 3. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК 4 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 6. Навички використання інформаційних і і комунікативних технологій.

ЗК 7  Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 8 Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ЗК 9 Здатність працювати в команді.

ЗК 10 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

СК 1  Здатність забезпечувати відбір, аналіз, оцінку, систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, розповсюдження та надання в користування інформації та знань у будь-яких форматах.

СК 2  Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.

СК 4  Здатність аналізувати закономірності розвитку, документно-інформаційних потоків та масивів, як штучно створеної підсистеми соціальних комунікацій.

СК 6. Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.

СК 7. Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування користувачів інформаційних, бібліотечних та архівних установ.

СК 9. Здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.

СК 11. Здатність використовувати автоматизовані інформаційно-пошукові системи, організовувати електронні бібліотеки та архіви.

СК 14. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.

СК 15. Здатність опановувати та застосовувати технології системного аналізу інформаційної діяльності.

Програмними результатами є:

РН 1  Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.

РН 2. Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології вебдизайну та вебмаркетингу.

РН 4. Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.

РН 5  Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням.

РН 6  Знати, розуміти та застосовувати в практичній діяльності законодавчі та галузеві нормативні документи.

РН 7. Забезпечувати ефективність функціонування документно-комунікаційних систем.

РН 8 Використовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації комп’ютерної техніки та офісного обладнання для вирішення технічних завдань спеціальності.

РН 9 Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг.

РН 10 Кваліфіковано використовувати типове комп’ютерне та офісне обладнання.

РН 11 Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.

РН 12 Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів.

РН 14. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.

РН 17 Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.

РН 18. Навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.

РН 19. Дотримуватися і реалізовувати основні засади охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Передумовами проходження практики з аналітико-синтетичної переробки інформації є дисципліни, які мають бути вивчені здобувачами раніше, зокрема такі як: «Аналітико-синтетична переробка інформації», «Інформаційно-аналітична діяльність», «Бібліотекознавство», «Прикладне програмне забезпечення».

Координатор РПНД