Ірина Новицька
Асистент кафедри міжнародних економічних відносин та туризму
- Магістр з маркетингу (2016) Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
КОНТАКТИ
КУРСИ
- 242Б2М6 Бренд-менеджмент
- Міжнародна економіка
- Міжнародна торгівля
- Переддипломна практика
Основні дисципліни: «Бренд-менеджмент», «Міжнародна економіка», «Міжнародна торгівля».
Сфера наукових інтересів: зовнішньоекономічна діяльність підприємств, міжнародний маркетинг, міжнародний менеджмент, міжнародний брендинг
Перелік наукових заходів
- 73-а наукова конференція, професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету: тези доп. (Полтава, 21 квітня – 13 травня).
- Міжнародна конференція New Challenges in the World Economy: Problems, Opportunities : international scientific-practical conference, Odlar Yurdu University and National University «Yuri Kondratyuk Poltava Polytechnic» video format, May 7, 2021.
- V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференції молодих учених, студентів та аспірантів «Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність»: тези доп. (Полтава, 14 травня 2021р.).
- Участь у вебінарах, присвячених роботі з базами даних Scopus? SciVal: BrightTALK. Certificate of Attendance: Easily publish an OA journal and reach a wide audience; 20 Cool Things to do with Institutional Repository; UN Sustainable Development Goals - how to analyze bibliometric indicators?; How to work with the author profile and preprints in Scopus? (4 год.) (25.02.2021-25.03.2021).
- VІІІ Міжнародна науково-практична конференція Управління туристичною індустрією: методологія і практика: матеріали (Полтава, 7-8 жовтня 2021 р.).
Фахові статті
- Iryna Novytska. Digital Marketing in the System of Promotion of Organic Products/ Iryna Novytska, Iryna Chychkalo-Kondratska, Maryna Chyzhevska, Hanna Sydorenko-Melnyk, Liubov Tуtarenko // WSEAS TRANSACTIONS on BUSINESS and ECONOMICS. Volume 18, 2021. p. 525-530. DOI: 10.37394/23207.2021.18.53 (особисто автором виконано аналіз основних цифрових каналі комунікацій зі споживачем та виділено соціальні мережі як найбільш ефективний канал просування органічної продукції, що не потребує додаткових витрат) (Scopus).
- Новицька І.В. Стратегії виходу вітчизняних виробників органічної продукції на міжнародні ринки. "Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Економіка і управління" Том 32 (71). N 4, 2021. - 70-75 с. (фахова стаття).
- Новицька І.В. Scientific and theoretical approach to the management of organic products promotion / І.В. Новицька // Економіка і регіон. – 2021. – № 3 (82). – с. 84-90. (IndexCopernicus) (фахова стаття).
- Новицька І.В. Використання комунікаційної маркетингової стратегії при просуванні органічної продукції на новий ринок/ І.В. Новицька // Збірник наукових праць «ΛΌГOΣ»: I Міжнародна науково-теоретична конференція (Т.1), 05 лютого 2021. Париж, FRA . - c. 112-115 https://doi.org/10.36074/logos-05.02.2021.v1.36 (стаття в інших виданнях).
- Новицька І.В. Основні методики та особливості системи просування органічної продукції. Науковий збірник «Економічний простір». м. Дніпро. № 159/2020. с. 92-96. (фахова стаття).
- Новицька І.В. Управління просуванням органічної продукції через канали розподілу / Фаховий збірник наукових праць національного авіаційного університету «Проблеми системного підходу в економіці» випуск 5(73)/2019. с. 156-161. (фахова стаття).
- Новицька І.В. Світовий досвід просування органічної продукції / І.Б. Чичкало-Кондрацька, І.В. Новицька // Ефективна економіка. – 2018. – № 2. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6104. (IndexCopernicus) (особисто автором розглянуто та узагальнено світовий досвід виробництва та споживання органічної продукції) (фахова стаття).
- Новицька І.В. Features of the application of digital strategy and customerjourney mapping to promote organic products / І.В. Новицька, Б.Я. Кузняк, Е.О. Хаустова // Економіка і регіон : наук. Вісн. ПолтНТУ ед. Юрія Кондратюка / голов. ед.. В.О. Онищенко. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Вип. 3 (70). с. 71-79. (розглянуто та узагальнено маркетингові інструменти для просування органічної продукції на ринку) (фахова стаття)
Монографії
- Новицька І.В. Analysis on the system of certification and marking for organic commodities / Колективна монографія «Геоуправління в органічному сільському господарстві» ЄС (Словакія). – 2019. с.160-170. (колективна монографія).
Матеріали конференцій
- Novytska I.V. Promoting facilities of organic production in European countries [Electronic resource] // Marketing and Controlling: Contemporary Challenges of Entrepreneurship: Collection of Materials of the Multidisciplinary Scientific and Practical Conference, Kyiv, Ivano-Frankivsk, November 30th, 2017 / [compiler L. I. Yudina]. – Electronic data. − Кyiv : Yudina L. I., 2017. − Access mode: http://futurolog.com.ua/publish/20171130ua.phtml . − Ua, Eng, Pol, Ru. – Title. – ISBN 978-966-97581-7-0 : free. (заочна участь).
- Новицька І.В. Роль упакування та маркування в просуванні органічної продукції // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених «Пріоритети розвитку міжнародної економічної діяльності країни в умовах глобалізації». – ПолтНТУ. - 2017. с. (очна участь).
- Новицька І.В. Перспективи розвитку органічного сільського господарства в Україні // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції докторантів, молодих учених та студентів «Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти». м. Харків. - 2018 р. с. . (очна участь)
- Новицька І.В. Практичний досвід використання інструментів просування органічної продукції на світовому ринку / І.В. Новицька // Тези доповідей XIIІ Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», 29 листопада – 1 грудня 2018 року, м. Хмельницький – м. Кам’янець-Подільський, 2018. – с. 232-233. (заочна участь)
- Новицька І.В. Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції / Новицька І.В. // Матеріали Міжнародного наукового економічного форуму «NEW ECONOMICS - 2019». м. Київ. - 2019. с. 164-166. (очна участь)
- Новицька І.В. Інструменти стимулювання збуту на ринку органічної продукції / І.В. Новицька // Матеріали 53 Міжнародної науково-технічної конференції викладачів і студентів УО «ВГТУ». – м. Вітібск - 2020. (заочна участь)
- Novytska I.V. Formation of the organic product brand in Ukraine. I.V. Novytska // Іnternational conference information technologies and management. – ISMA University of Applied Science, Riga, Latvia. - 2020. С. 155-156. (очна участь)
- Новицька І.В. Контент-маркетинг як сучасний метод просування продукції. І.В. Новицька // 72-га наукова конференція професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету. – НУПП. - 2020. с. 78-80. (очна участь)
- Новицька І.В. Органічне виробництво як складова сталого розвитку // VІI Міжнародна науково-практична конференція «Управління туристичною індустрією: методологія і практика» . – НУПП. - 2020. с. 27-28. (очна участь)
- Новицька І.В. Методичні підходи до управління просуванням органічної продукції /І.В. Новицька // 73-га наукова конференція професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету. – НУПП. – 2021. с. 18-19. (очна участь).
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 100109. Наукова стаття «Using of marketing communications in agricultural enterprise». Автор – Чичкало-Кондрацька І.Б., Новицька І.В.. Дата реєстрації – 01.10.2020 р.;
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 107808. Наукова стаття «Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції». Автор – Новицька І.В.. Дата реєстрації – 03.09.2021 р.;
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 107809. Наукова стаття «Основні методики та особливості системи просування органічної продукції». Автор – Новицька І.В.. Дата реєстрації – 03.09.2021 р.;
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 107860. Наукова стаття «Управління просуванням органічної продукції через канали розподілу». Автор – Новицька І.В.. Дата реєстрації – 08.09.2021 р.