Дані викладача


Ірина Новицька

Ірина Новицька

Асистент кафедри міжнародних економічних відносин та туризму

  • Магістр з маркетингу (2016) Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

КОНТАКТИ

Перебування

корпус Ф, ауд. 324

Телефон

(095) 723 58 33

Наукові бази

ORCID

КУРСИ


Основні дисципліни: «Бренд-менеджмент», «Міжнародна економіка», «Міжнародна торгівля».

Сфера наукових інтересів: зовнішньоекономічна діяльність підприємств, міжнародний маркетинг, міжнародний менеджмент, міжнародний брендинг

Перелік наукових заходів

  • 73-а наукова конференція, професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету: тези доп. (Полтава, 21 квітня – 13 травня).
  • Міжнародна конференція New Challenges in the World Economy: Problems, Opportunities : international scientific-practical conference, Odlar Yurdu University and National University «Yuri Kondratyuk Poltava Polytechnic» video format, May 7, 2021.
  • V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференції молодих учених, студентів та аспірантів «Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність»: тези доп. (Полтава, 14 травня 2021р.).
  • Участь у вебінарах, присвячених роботі з базами даних Scopus? SciVal: BrightTALK. Certificate of Attendance: Easily publish an OA journal and reach a wide audience; 20 Cool Things to do with Institutional Repository; UN Sustainable Development Goals - how to analyze bibliometric indicators?; How to work with the author profile and preprints in Scopus? (4 год.) (25.02.2021-25.03.2021).
  • VІІІ Міжнародна науково-практична конференція Управління туристичною індустрією: методологія і практика: матеріали (Полтава, 7-8 жовтня 2021 р.).

Фахові статті

  1. Iryna Novytska. Digital Marketing in the System of Promotion of Organic Products/ Iryna Novytska, Iryna Chychkalo-Kondratska, Maryna Chyzhevska, Hanna Sydorenko-Melnyk, Liubov Tуtarenko // WSEAS TRANSACTIONS on BUSINESS and ECONOMICS. Volume 18, 2021. p. 525-530. DOI: 10.37394/23207.2021.18.53 (особисто автором виконано аналіз основних цифрових каналі комунікацій зі споживачем та виділено соціальні мережі як найбільш ефективний канал просування органічної продукції, що не потребує додаткових витрат) (Scopus).
  2. Новицька І.В. Стратегії виходу вітчизняних виробників органічної продукції на міжнародні ринки. "Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Економіка і управління" Том 32 (71). N 4, 2021. - 70-75 с. (фахова стаття).
  3. Новицька І.В. Scientific and theoretical approach to the management of organic products promotion / І.В. Новицька // Економіка і регіон. – 2021. – № 3 (82). – с. 84-90. (IndexCopernicus) (фахова стаття).
  4. Новицька І.В. Використання комунікаційної маркетингової стратегії при просуванні органічної продукції на новий ринок/ І.В. Новицька // Збірник наукових праць «ΛΌГOΣ»: I Міжнародна науково-теоретична конференція (Т.1), 05 лютого 2021. Париж, FRA . - c. 112-115 https://doi.org/10.36074/logos-05.02.2021.v1.36 (стаття в інших виданнях).
  5. Новицька І.В. Основні методики та особливості системи просування органічної продукції. Науковий збірник «Економічний простір». м. Дніпро. № 159/2020. с. 92-96. (фахова стаття).
  6. Новицька І.В. Управління просуванням органічної продукції через канали розподілу / Фаховий збірник наукових праць національного авіаційного університету «Проблеми системного підходу в економіці» випуск 5(73)/2019. с. 156-161. (фахова стаття).
  7. Новицька І.В. Світовий досвід просування органічної продукції / І.Б. Чичкало-Кондрацька, І.В. Новицька // Ефективна економіка. – 2018. – № 2. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6104. (IndexCopernicus) (особисто автором розглянуто та узагальнено світовий досвід виробництва та споживання органічної продукції) (фахова стаття).
  8. Новицька І.В. Features of the application of digital strategy and customerjourney mapping to promote organic products / І.В. Новицька, Б.Я. Кузняк, Е.О. Хаустова // Економіка і регіон : наук. Вісн. ПолтНТУ ед. Юрія Кондратюка / голов. ед.. В.О. Онищенко. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Вип. 3 (70). с. 71-79. (розглянуто та узагальнено маркетингові інструменти для просування органічної продукції на ринку) (фахова стаття)

Монографії

  1. Новицька І.В. Analysis on the system of certification and marking for organic commodities / Колективна монографія «Геоуправління в органічному сільському господарстві» ЄС (Словакія). – 2019. с.160-170. (колективна монографія).

Матеріали конференцій

  1. Novytska I.V. Promoting facilities of organic production in European countries [Electronic resource] // Marketing and Controlling: Contemporary Challenges of Entrepreneurship: Collection of Materials of the Multidisciplinary Scientific and Practical Conference, Kyiv, Ivano-Frankivsk, November 30th, 2017 / [compiler L. I. Yudina]. – Electronic data. − Кyiv : Yudina L. I., 2017. − Access mode: http://futurolog.com.ua/publish/20171130ua.phtml . − Ua, Eng, Pol, Ru. – Title. – ISBN 978-966-97581-7-0 : free. (заочна участь).
  2. Новицька І.В. Роль упакування та маркування в просуванні органічної продукції // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених «Пріоритети розвитку міжнародної економічної діяльності країни в умовах глобалізації». – ПолтНТУ. - 2017. с. (очна участь).
  3. Новицька І.В. Перспективи розвитку органічного сільського господарства в Україні // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції докторантів, молодих учених та студентів «Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти». м. Харків. - 2018 р. с. . (очна участь)
  4. Новицька І.В. Практичний досвід використання інструментів просування органічної продукції на світовому ринку / І.В. Новицька // Тези доповідей XIIІ Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», 29 листопада – 1 грудня 2018 року, м. Хмельницький – м. Кам’янець-Подільський, 2018. – с. 232-233. (заочна участь)
  5. Новицька І.В. Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції / Новицька І.В. // Матеріали Міжнародного наукового економічного форуму «NEW ECONOMICS - 2019». м. Київ. - 2019. с. 164-166. (очна участь)
  6. Новицька І.В. Інструменти стимулювання збуту на ринку органічної продукції / І.В. Новицька // Матеріали 53 Міжнародної науково-технічної конференції викладачів і студентів УО «ВГТУ». – м. Вітібск - 2020. (заочна участь)
  7. Novytska I.V. Formation of the organic product brand in Ukraine. I.V. Novytska // Іnternational conference information technologies and management. – ISMA University of Applied Science, Riga, Latvia. - 2020. С. 155-156. (очна участь)
  8. Новицька І.В. Контент-маркетинг як сучасний метод просування продукції. І.В. Новицька // 72-га наукова конференція професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету. – НУПП. - 2020. с. 78-80. (очна участь)
  9. Новицька І.В. Органічне виробництво як складова сталого розвитку // VІI Міжнародна науково-практична конференція «Управління туристичною індустрією: методологія і практика» . – НУПП. - 2020. с. 27-28. (очна участь)
  10. Новицька І.В. Методичні підходи до управління просуванням органічної продукції /І.В. Новицька // 73-га наукова конференція професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету. – НУПП. – 2021. с. 18-19. (очна участь).
  1. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 100109. Наукова стаття «Using of marketing communications in agricultural enterprise». Автор – Чичкало-Кондрацька І.Б., Новицька І.В.. Дата реєстрації – 01.10.2020 р.;
  2. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 107808. Наукова стаття «Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції». Автор – Новицька І.В.. Дата реєстрації – 03.09.2021 р.;
  3. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 107809. Наукова стаття «Основні методики та особливості системи просування органічної продукції». Автор – Новицька І.В.. Дата реєстрації – 03.09.2021 р.;
  4. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 107860. Наукова стаття «Управління просуванням органічної продукції через канали розподілу». Автор – Новицька І.В.. Дата реєстрації – 08.09.2021 р.