Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 24 Сфера обслуговування |
Спеціальність | 242 Туризм |
Освітня програма | Туризм |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (20 академічних годин), практичні заняття (20 академічні години) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» спрямоване на вивчення принципів і технологій формування брендів, розуміння ролі і призначення брендів у комерційній та некомерційній діяльності компанії, формування у майбутніх фахівців соціально-відповідальної та професійно-компетентної культури управління активами торгової марки, а також є формування системи знань і практичних навичок у студентів, що дозволяють розробити і оцінити ефективність бренду компанії
Тема 1. Сутність і поняття бренду та організація бренд-менеджменту.
Тема 2. Система розробки та ідентифікації бренду туристичної компанії.
Тема 3. Реклама бренду.
Тема 4. Побудова бренду в мережі Інтернет.
Тема 5. Дослідження і розширення бренду.
Тема 6. Планування маркетингової діяльності щодо збільшення капіталу бренду.
Тема 7. Аудит та контролінг бренду.
Тема 8. Формування міжнародного бренду туристичної компанії.
Координатор (Ірина Новицька) Координатор (Наталія Безрукова) Syllabus