Self-брендинг (формування персонального бренду)

В результаті вивчення дисципліни «Self-брендинг (формування персонального бренду)» можна дізнатися: сутність концепцій, основні принципи та підходи до побудови персонального бренду; критерії для візуалізації персонального бренду; засоби комунікації з аудиторією, які дозволять сформувати інформаційне поле бренду; критерії оцінки успішності бренду; сутність поняття іміджу та особливості ділового іміджу; технології побудови та стратегії формування ділового іміджу.

Навчитися: здійснювати обґрунтований вибір виду та концепції персонального бренду; здійснювати обґрунтований вибір інформації та способу її передачі під час просування персонального бренду; проводити позиціонування та публічну презентацію власного ділового іміджу; створювати вербальний, кінетичний та візуальний імідж ділової людини; здійснювати обґрунтований вибір оптимального стратегії формування ділового іміджу; здійснювати комплексне оцінювання імідж ефекту.

Syllabus