Тренінг-курс зі створення персонального бренду

Метою дисципліни «Тренінг-курс зі створення персонального бренду» є формування у студентів компетентностей щодо формування персонального бренду з метою підвищення ефективності взаємодії з зовнішнім середовищем та досягнення фінансової свободи і формування системи знань щодо сучасних підходів, правил та принципів розробки власної стратегії професійного розвитку, створення особистого та корпоративного бренду, застосування методів впливу на особистість, комунікації, соціальних мереж для цілей реалізації персональної стратегії, побудови кар’єри.

Результатом вивчення дисципліни є опановування Soft- skills (загальними компетентностями) та Hard-skills (Спеціальні компетентності), до останніх належать вміння: проводити оцінку власних умінь та здібностей та розробляти стратегію персонального розвитку; аналізувати психологічну ситуацію в колективі та вміти використовувати інструментарій технології емоційного інтелекту з метою забезпечення максимальної власної ассертивності в колективі; використовувати сучасні методи, принципи та процедури адаптації персоналу та розвитку професійних компетенцій, побудови та реалізації стратегії створення персонального бренду; проводити оцінку власних умінь та здібностей та розробляти стратегію персонального розвитку; аналізувати психологічну ситуацію в колективі та вміти використовувати психологічний інструментарій з метою забезпечення максимальної власної ассертивності в колективі; використовувати сучасні методи, принципи розвитку професійних компетенцій, побудови та реалізації стратегії створення персонального бренду.

Силабус