Етика і психологія ділового спілкування

Навчальна дисципліна «Етика і психологія ділового спілкування» – сформує знання етичних критеріїв підприємницької діяльності, психологічних та етичних закономірностей конструктивного спілкування, основних вимог ділового етикету, найважливіших особливостей міжнародного етикету, правил організації різних форм ділових контактів.

Навчитися: підтримувати етичні стосунки з партнерами по спільній діяльності, долати бар’єри у спілкуванні, встановлювати інформаційний і емоційний контакт, застосовувати прийоми ораторського мистецтва, ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди; мати здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати обґрунтовані рішення; створювати сприятливі умови для  когнітивного розвитку особистості; мати здатність до подальшого навчання з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.

Syllabus