2023-11-09

«Країни, бренди, логотипи»: студенти спеціальності «Туризм» провели квест для майбутніх фінансистів

8 листопада, напередодні Всесвітнього дня науки в ім'я миру та розвитку, студенти спеціальності 242 «Туризм» провели квест для першокурсників спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».

«Країни, бренди, логотипи»: студенти спеціальності «Туризм» провели квест для майбутніх фінансистів

Студенти Навчально-наукового інституту фінансів, економіки, управління та права, групи 301-ЕТ, спеціальності 242 «Туризм» провели цікавий квест на тему «Країни, бренди, логотипи» для студентів першого курсу спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». Локації університету, пов’язані з технологіями та наукою, також були задіяні у квесті.

Поділившись на дві команди, учасники виконували різні завдання, після виконання яких отриманий результат передавали закріпленими за ними відповідальними. Студентам необхідно було не просто дати відповіді,  а зробити креативне фото біля вгаданого обʼєкту.

«Сьогодні світові бренди так чи інакше впливають на наше життя. В умовах загостреної конкуренції на глобальних ринках стає вкрай важливим стежити за впровадженням інноваційних технологій, вивчати різні способи створення і розширювати професійний світогляд. Мета була досягнута – учасники отримали знання та позитивні емоції!» – підсумували організатори.

У результаті квест-змагання виявилось, що команда фінансистів була креативнішою, а команда ІТ-фінансів – швидшою.

Нещодавно студенти ННІФЕУП вдосконалили навички ефективного спілкування на тренінгу від Товариства Червоного Хреста України, а учасники студентського наукового гуртка обговорили особливості функціонування фінансового ринку України в умовах воєнного стану.

 

Медіацентр

Національного університету

«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»