Студенти Навчально-наукового інституту фінансів, економіки, управління та права, групи 301-ЕТ, спеціальності 242 «Туризм» провели цікавий квест на тему «Країни, бренди, логотипи» для студентів першого курсу спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». Локації університету, пов’язані з технологіями та наукою, також були задіяні у квесті.
Поділившись на дві команди, учасники виконували різні завдання, після виконання яких отриманий результат передавали закріпленими за ними відповідальними. Студентам необхідно було не просто дати відповіді, а зробити креативне фото біля вгаданого обʼєкту.
.jpg)
.jpg)
.jpg)

«Сьогодні світові бренди так чи інакше впливають на наше життя. В умовах загостреної конкуренції на глобальних ринках стає вкрай важливим стежити за впровадженням інноваційних технологій, вивчати різні способи створення і розширювати професійний світогляд. Мета була досягнута – учасники отримали знання та позитивні емоції!» – підсумували організатори.
У результаті квест-змагання виявилось, що команда фінансистів була креативнішою, а команда ІТ-фінансів – швидшою.
Нещодавно студенти ННІФЕУП вдосконалили навички ефективного спілкування на тренінгу від Товариства Червоного Хреста України, а учасники студентського наукового гуртка обговорили особливості функціонування фінансового ринку України в умовах воєнного стану.
Медіацентр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»