2021-09-30

Майбутні маркетологи обговорили стратегії створення та просування брендів

Студенти спеціальності 075 «Маркетинг» Навчально-наукового інституту фінансів, економіки, управління та права Полтавської політехніки відвідали освітній івент та ознайомилися з роботою Центру підтримки підприємців «Дія.Бізнес». Студенти і викладачі обговорили стратегії створення та просування власного бренду на прикладі історії полтавського підприємця.

Майбутні маркетологи обговорили стратегії створення та просування брендів

Студенти спеціальності 075 «Маркетинг» Навчально-наукового інституту фінансів, економіки, управління та права Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» під керівництвом кандидата економічних наук, професора, завідувачки кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Віри Чевганової та кандидата економічних наук, доцента кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Вікторії Бондаренко відвідали освітній івент у полтавському Центрі підтримки підприємців «Дія.Бізнес».

Студенти і науковці стали слухачами цікавої лекції маркетолога та підприємця В’ячеслава Бородая, який розповів про власний професійний шлях від студента університету до засновника маркетингової агенції. Учасники івенту також обговорили стратегії створення та «просування» власного бренду, особливості ведення бізнесу та подискутували на іміджеві теми.

До професійного діалогу активно долучилися кандидат економічних наук, професор, завідувачка кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Полтавської політехніки Віра Чевганова та студентка-першокурсниця спеціальності 075 «Маркетинг» Навчально-наукового інституту фінансів, економіки, управління та права Мілєна Заруба. Формат зустрічі передбачав обмін враженнями та практичним досвідом.

«Зустріч була сповнена запалом, приємними емоціями та позитивною мотивацією студентів нашого університету. Адже під час спілкування з успішним маркетологом майбутні фахівці-маркетологи опановують нові корисні навички та підвищують власний майбутній професійний рівень!» – прокоментувала кандидат економічних наук, професор, завідувачка кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Віра Чевганова.

«Дуже сподобався освітній івент, зараз навіть важко визначити, що запам‘яталося найбільше – доброзичлива атмосфера, висока якість презентованого матеріалу чи зворотній зв’язок від спікера. Всі вищеназвані фактори неабияк мотивували та надихали на відверту професійну розмову, діалог на рівних.

Особисто для себе відзначила той факт, що у процесі навчання варто звернути більшу увагу на програмне забезпечення для автоматизації маркетингу, впроваджувати інноваційні технології у реальне життя. Щиро вдячна викладачам кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Полтавської політехніки за унікальну можливість отримати знання та навички, вкрай потрібні сучасному маркетологу. Неодмінно візьму участь у наступному заході подібного формату, адже такої потужної атмосфери та фонтану позитивних емоцій на інших івентах треба ще пошукати!», – поділилася враженнями студентка Мілєна Заруба.

Реальні приклади крутих маркетингових стратегій, детальний аналіз особливостей маркетингу викликали жвавий інтерес у майбутніх фахівців, які подискутували над питаннями навіщо вивчати ринок, його цільову аудиторію, конкурентів та особливості використання соціальних мереж в просуванні товарів та послуг. Серед найпоширеніших питань спікеру – якими практичними навичками має володіти висококваліфікований маркетолог та існуючі можливості для подальшого працевлаштування.

Учасники заходу щиро подякували організаторам за реальні практичні кейси та орієнтири у роботі над власною маркетинговою стратегією.

Раніше учасники наукового гуртка обговорили фінансові механізми та наслідки грошової реформи в Україні, а науковці обмінялися кейсами креативного менеджменту на міжнародній конференції у Білостоці.

Медіа–центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»