У рамках реалізації угоди про співпрацю з мережею готелів Reikartz та впровадження кращих практик в освітній процес на базі Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» спеціалістка з навчання та адаптації персоналу Reikartz Hotel Group Ірина Клуб провела відкрите онлайн-заняття для студентів спеціальності 242 «Туризм».
Експертка розповіла майбутнім фахівцям у сфері готельного бізнесу про особливості функціонування, основні служби готелю і специфіку обслуговування гостей на прикладі Reikartz Галерея Полтава. Тематика заняття чудово кореспондується з переліком змістовних та освітніх компонентів освітньо-професійної програми та основними професійними компетенціями, що здобуваються студентами спеціальності 242 «Туризм».
Під час заняття слухачі дізналися про географію та особливості кожного готелю мережі, окрему увагу гостя закцентувала на організації роботи служб та розподілу посадових обов’язків співробітників готелю.
Під час онлайн-екскурсії об’єктами готельної інфраструктури експертка Reikartz Hotel Group ознайомила слухачів зі специфікою роботи готельно-ресторанної мережі та розповіла про вигідне працевлаштування випускників Національного університету імені Юрія Кондратюка.
Директорка Навчально-наукового інституту фінансів, економіки та менеджменту Ірина Черниш наголосила на важливості проведення подібних зустрічей зі стейкхолдерами та представниками бізнесу: «У процесі спілкування з представниками найбільшої готельної мережі в Україні Reikartz Hotel Group студенти нашого університету отримують практичні кейси, «відточують» професійні компетенції та навички від провідних фахівців. Таким чином формуються конкурентоспроможні професіонали у сфері готельного та туристичного бізнесу, що користуватимуться величезним попитом на українському та європейському ринку праці. Твердо переконана, що подібні заходи плануватимемо з колегами й надалі. Адже, виходячи з власного досвіду, можу сказати – студенти відповідальніше ставляться до навчання, виникає позитивна мотивація, їхній інтерес до обраного фаху не згасає».
На початку минулого року керівниця навчального центру найбільшої готельної мережі в Україні Reikartz Hotel Group Ірина Магалецька поділилася складовими успішної кар’єри у готельному бізнесі. Під час практичної лекції представниця компанії склала повний портрет типового гостя мережі готелів Reikartz та назвала головні складові успішного працівника. За словами Ірини Магалецької, щоб надавати послуги професійно, бути гарним фахівцем, потрібно мати ген гостинності, постійно розвиватися і навчатися, бути готовим працювати 24/7.
За словами очільниці Навчально-наукового інституту фінансів, економіки та менеджменту Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Ірини Черниш, особливістю підготовки за всіма освітньо-професійними програмами є її практична спрямованість.
«Починаючи з першого року навчання, детальніше знайомлячись з майбутньою професією, здобувачі освіти мають можливість безпосереднього спілкування з основними стейкхолдерами, представниками провідних українських компаній відповідного профілю.
Завдяки залученню до обговорення та удосконалення освітньо-професійної програми фахівців-практиків бачимо перспективи розвитку та необхідну еволюцію освітньої програми», – прокоментувала науковиця.
Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» успішно реалізує формулу «освіта + бізнес + наука» та постійно співпрацює з провідними компаніями, а зустрічі з представниками топ-менеджменту та співробітниками бізнес-структур дозволяють студентам зрозуміти сучасні тенденції в обраній сфері та отримати можливість отримати престижну омріяну роботу у сфері готельного бізнесу.
Медіа–центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»