У навчальному центрі Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» CyberRoboLab, створеного за ініціативи ректора Полтавської політехніки, професора Володимира Онищенка, відбувся науково-практичний семінар для викладачів інформатики та дисциплін технологічно-інформаційного циклу міста Полтави та області. Учасники обговорили сучасні тенденції STEAM-освіти, ознайомилися з представленим інноваційним обладнанням та поділилися власним баченням проблеми залучення та мотивації сучасної молоді до занять робототехнікою. Практичні майстер-класи провели у єдиній на Полтавщині лабораторії IT-технологій та робототехніки – CyberRoboLab.
За словами куратора робототехнічного напрямку, керівника центру робототехніки для учнівської і студентської молоді, очільника проєкту «Мобільна техностудія» Владислава Кушнірова, сучасна європейська освіта передбачає якісну подготовку фахівців нової генерації – соціально мобільних, здатних вчасно реагувати на виклики суспільства та активно опановувати передові технології.
«При підготовці фахівця до життя у високотехнологічному конкурентному світі необхідно розвивати інтерес до науково-технічної творчості, техніки та сучасних технологій, без знання яких наразі не можна уявити повноцінне функціонування будь-якої галузі. Освіта сьогодення повинна вибудовуватися на випередження, що передбачає прогнозування тенденцій розвитку суспільства в майбутньому», – прокоментував керівник гуртка.
Модератор продемонстрував присутнім сучасні інновації у галузі робототехніки і наголосив, що сучасна молодь має долучатися до найновіших світових тенденцій та опановувати спеціальності, які будуть конкурентоспроможними на ринку праці майбутнього. Конструктивний діалог між учасниками семінару переріс у жваву дискусію, під час якої фахівці-практики ділилися думками про якість та доступність новинок STEAM-освіти в окремих закладах загальної середньої, фахової передвищої та вищої освіти та робототехніки, зокрема на українському ринку. Одним з найдискусійніших виявилося питання щодо доцільності уведення елементів робототехніки до навчального процесу.
«Наразі у сучасному світі значним попитом користуються висококваліфіковані професіонали з досвідом однієї з найефективніших форм створення певного продукту – проєктної діяльності. На моє тверде переконання, робота в команді дає істотні результати, оскільки кожен вносить власне бачення у вирішення конкретної практичної теми. Саме такий підхід до навчання застосовується при підготовці спеціалістів інформаційного профілю в університеті», – поділився власними думками Владислав Кушніров.
Нагадаємо, що у лабораторії Полтавської політехніки майбутні інженери-робототехніки мають змогу працювати з робототехнічним комплексом TETRIX – ідеальною платформою для творчості, створення функціональних роботів і рішення складних інженерних завдань. Конкурсний комплект TETRIX MAX з нагоди відзначення 90-річчя Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» подарувала компанія «ТОВ «Укрнафтагазсервіс».
Медіа–центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»