2021-04-02

У лабораторії CyberRoboLab провели практичний вебінар з робототехніки для викладачів Полтавщини

31 березня у новому навчальному центрі CyberRoboLab Полтавської політехніки відбувся практичний онлайн-семінар для викладачів інформатики та технологічно-інформаційних дисциплін Полтавського регіону. Учасники обговорили інновації у дослідженні та проєктуванні робототехнічних систем, а також ознайомилися з представленим найсучаснішим обладнанням навчального центру

У лабораторії CyberRoboLab  провели практичний вебінар з робототехніки для викладачів Полтавщини

У навчальному центрі Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» CyberRoboLab, створеного за ініціативи ректора Полтавської політехніки, професора Володимира Онищенка, відбувся науково-практичний семінар для викладачів інформатики та дисциплін технологічно-інформаційного циклу міста  Полтави та області. Учасники обговорили сучасні тенденції STEAM-освіти, ознайомилися з представленим інноваційним обладнанням та поділилися власним баченням проблеми залучення та мотивації сучасної молоді до занять робототехнікою. Практичні майстер-класи провели у єдиній на Полтавщині лабораторії IT-технологій та робототехніки – CyberRoboLab.

За словами куратора робототехнічного напрямку, керівника центру робототехніки для учнівської і студентської молоді, очільника проєкту «Мобільна техностудія» Владислава Кушнірова, сучасна європейська освіта передбачає якісну подготовку фахівців нової генерації – соціально мобільних, здатних вчасно реагувати на виклики суспільства та активно опановувати передові  технології.

«При підготовці фахівця до життя у високотехнологічному конкурентному світі необхідно розвивати інтерес до науково-технічної творчості, техніки та сучасних технологій, без знання яких наразі не можна уявити повноцінне функціонування будь-якої галузі. Освіта сьогодення повинна вибудовуватися на випередження, що передбачає прогнозування тенденцій розвитку суспільства в майбутньому», – прокоментував  керівник гуртка.

Модератор продемонстрував присутнім сучасні інновації у галузі робототехніки і наголосив, що сучасна молодь має долучатися до найновіших світових тенденцій та опановувати спеціальності, які будуть конкурентоспроможними на  ринку праці  майбутнього. Конструктивний діалог  між учасниками семінару переріс у жваву дискусію, під час якої  фахівці-практики  ділилися  думками про якість та доступність новинок STEAM-освіти в окремих закладах загальної середньої, фахової передвищої та вищої освіти  та робототехніки,  зокрема на українському ринку. Одним з найдискусійніших виявилося питання щодо доцільності  уведення елементів робототехніки до навчального   процесу.

«Наразі у сучасному світі значним попитом користуються   висококваліфіковані професіонали з досвідом однієї з найефективніших форм створення певного продукту – проєктної діяльності.  На моє тверде переконання, робота в команді дає  істотні  результати, оскільки кожен вносить  власне бачення у вирішення конкретної практичної теми. Саме такий підхід до навчання застосовується при підготовці спеціалістів інформаційного профілю в університеті», – поділився власними думками  Владислав Кушніров.

Нагадаємо, що у лабораторії Полтавської політехніки майбутні інженери-робототехніки мають змогу працювати з робототехнічним комплексом TETRIX – ідеальною платформою для творчості, створення функціональних роботів і рішення складних інженерних завдань.  Конкурсний комплект TETRIX MAX  з нагоди відзначення 90-річчя Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» подарувала компанія «ТОВ «Укрнафтагазсервіс».

Медіа–центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»