2022-02-10

Викладачка гуманітарного факультету взяла участь у міжнародній конференції з міжкультурної медіації

Викладачка кафедри германської філології та перекладу Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Анна Павельєва взяла активну участь у триденній онлайн-конференції з міжкультурної медіації як способу інклюзії місцевої молоді та молоді з іммігрантської середи «Online Conference on Intercultural Mediation as a Tool for Youth Inclusion» за програмою Erasmus+.

Викладачка гуманітарного факультету взяла участь у міжнародній конференції з міжкультурної медіації

Науковиця гуманітарного факультету Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» – кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри германської філології  та перекладу   Анна Павельєва  долучилася до участі у триденній   конференції з міжкультурної медіації як способу інклюзії місцевої молоді та молоді з іммігрантської середи «Online Conference on Intercultural Mediation as a Tool for Youth Inclusion», яка  пройшла 26 січня у онлайн-форматі в Німеччині. До дискусії долучилися шкільні вчителі, викладачі, молодіжні працівники та молодь з Європи та України. Міжнародна  конференція відбулась у форматі презентацій, дискусій, групової роботи та індивідуальних завдань. Учасники отримали сертифікати про підтвердження оволодіння навичками, необхідними молодіжному медіатору (Youth Mediator).

Організатором конференції стала  Яра Мардер (Jara Marder), бакалавр з лінгвістики та культурології, фахівець з проєктного менеджменту з досвідом роботи в сфері освіти для дорослих у освітніх та наукових установах, волонтерка у декількох громадських організаціях, що працюють з молоддю в галузі залучення громадян до суспільного життя та інтерграції. Яра Мардер також працює тренеркою та помічником менеджера проєктів в організації «Jugend- & Kulturprojekt e.V.», де вона допомагає втілювати  у життя освітні проєкти, розробляє методичні матеріали для тренінгів, займається  підготовкою  та проведення майстер-класі, тренінгів та семінарів.

Під час тренінгу учасники розглянули поняття міжкультурності (взаємодії між різними культурами), міжкультурної медіації (посередництва) та природу і причини виникнення міжкультурних конфлікті,  концепцію «PRIORITY Hubs» – поширених в Європі спільнот, що допомагають забезпечувати інклюзивне середовище для молоді. Тренерка розповіла про онлайн-інструменти та методики роботи, наприклад, онлайн-курси, розроблені для самостійної роботи та презентувала результати трирічної роботи європейського проєкту «PRIORITY – Promoting Open and Resilient Societies for Youth», зокрема, про труднощі інтеграції через міжгалузеву комбінацію добровільних та спільних міжкультурних, спортивних, мистецьких заходів для молоді.  Курім того,  представники   європейської академічної спільноти  дізналися  про методичні ресурси, які можна адаптувати до будь-якого контексту з метою довгострокової підтримки процесу інклюзії та протидії соціальній ізольованості та радикалізації, ознайомилися  з основним інструментарієм «PRIORITY Hubs»,  засобами соціальної інтеграції як образотворче мистецтво, міжкультурне посередництво, громадянська освіта, спортивні вправи, які  можуть допомогти подолати соціальні бар’єри та пришвидшити соціальну інтеграцію ізольованої молоді іммігрантського походження.

Учасники конференції також ознайомились з науково-дослідним та аналітичним звітами, у яких проаналізовані та оцінені найкращі існуючі практики сприяння інтеграції молоді, яка знаходиться у скрутному становищі та створення спільнот у молодіжній, культурній, мистецькій, спортивній сферах. Зокрема, Яра Мардер проаналізувала проблему соціальної ізоляції та радикалізації  молоді, що нещодавно переїхала до європейських країн.

Присутні переглянули  електронну книгу «How to PRIORITIZE eBook», написану для молодіжних, спортивних та культурних організацій, представників органів місцевої влади та тренінгових центрів як покрокову  інструкцію   з побудови та підтримки функціонування сприятливого до молоді суспільства (на прикладі «PRIORITY Hub»).

Науковці з різних країн світу ознайомились із електронною освітньою платформою PRIORITY, яка містить 2 онлайн-курси:

  • курс «Young Mediator course» (курс молодого медіатора), створений для молодих людей, які прагнуть стати молодіжними медіаторами (посередниками) і, у першу чергу, для молоді з незахищених груп населення;
  •  курс «PRIORITY Superhero course»   (курс супергероя «PRIORITY»), створений для освітян, молодіжних працівників, «культурних медіаторів» («культурних посередників»), які хочуть дізнатися більше про запобігання соціальній ізоляції та радикалізації, які можуть призвести до міжнародного тероризму, та про створення середовища, сприятливого до молоді, у своїх спільнотах.

Молодіжна громадська організація  «Jugend- & Kulturprojekt e.V.»  – це неприбуткова організація, яка розробляє та впроваджує освітні курси на засадах неформальної освіти та з використанням цифрових технологій та онлайн-інструментів навчання в рамках проєкту Erasmus+ «PRIORITY – Promoting Open and Resilient Societies for Youth».

Раніше науковиця політехніки стала лауреаткою Премії імені Володимира Вернадського, вчені пройшли навчання з ефективного екоменеджменту на Міжнародній Зимовій Школі Жана Моне, студентка гуманітарного факультету взяла участь у молодіжному обміні Erasmus+ у Стамбулі, а  викладачі політехніки взяли участь в Інформаційному тижні Програми Європейського Союзу Еrasmus+.

Медіа-центр

Національного університету

«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»