Інститут обдарованої дитини НАПН України та Національний центр «Мала академія наук України» запрошують викладачів, науковців, студентів закладів вищої освіти, адміністрації, вчителів та учнів закладів загальної середньої освіти Полтавського регіону до участі в IX Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень».
Інтелектуальне змагання проводиться з метою виявлення досвіду кращих педагогів, які ефективно використовують інноваційні форми і методи з природничого, математичного, інженерного, винахідницького, конструкторського STEM-напрямків, популяризації педагогічних здобутків педагогів-новаторів та формування банку інноваційних робіт педагогів, спрямованих на інтелектуальний, творчий та особистісний розвиток учня, студента.
Подані роботи мають відповідати наступним критеріям:
- Містити повні анкетні дані про автора (співавторів) – ПІБ, місце та досвід роботи, контактний телефон та e-mail;
- обсяг роботи – до 20 сторінок, виконаних у текстовому редакторі Word, шрифт – Times New Roman 14, міжрядковий інтервал – 1,5. Конкурсні матеріали, що перевищують зазначений обсяг, оформлюються як супроводжуючий матеріал;
- структура роботи повинна містити п’ять обов’язкових елементів: назва роботи; коротка анотація, у якій викладено мету, актуальність, інноваційність та практичну значимість роботи; зміст роботи – програма, проєкт, урок чи система уроків, заняття, захід тощо; висновки – аналіз очікуваних та отриманих результатів; посилання на використані джерела інформації;
- супроводжуючий ілюстративний матеріал (презентації Hower Point, комп’ютерні програми, фото, відео, малюнки) додаються окремими файлами відповідно до змісту роботи.
ВАЖЛИВО! Роботи, які не відповідають формальним вимогам конкурсу, не розглядаються експертною комісією (наприклад, у роботі відсутні додатки, звукові фрагменти, слайди презентації тощо, які згадуються у тексті).
Розгляд робіт членами експертної комісії відбувається за сімома номінаціями:
- «Методична розробка уроку (авторська розробка уроку, заняття, циклу уроків, проєкти);
- «Інтегровані авторські навчальні програми спецкурсів, факультативів, гуртків, наукового та науково-технічного, STEM-напрямків (природничий, математичний, інженерний, винахідницький, конструкторський)»;
- «Науково-методичні розробки (авторські методичні посібники, підручники, цикли уроків ( більше 10)»;
- «Освіта обдарованих (заняття, програми для обдарованих дітей, елективні курси, факультативи)»;
- «Матеріали роботи психологічної служби (корекційно-розвивальні програми, проєкти, тренінги)»;
- «Організація освітнього процесу (освітні проєкти загальношкільні, групові (клас, учнівського самоврядування тощо)»;
- «Освіта дошкільників (авторські розвивальні заняття для дітей дошкільного віку, програми проєктування розвитку обдарованого дошкільника в центрах раннього розвитку дитини та дошкільних навчальних закладах)».
Згідно з Положенням кількість робіт від одного учасника не обмежується, також до участі приймаються роботи, виконані у співавторстві.
Конкурсна робота із зазначенням анкетних даних автора реєструється за допомогою онлайн-форми за посиланням: http://teacher.iod.gov.ua/, роботи, відправлені в будь-який інший спосіб до розгляду не приймаються. Термін подачі робіт – березень-квітень 2021 року.
Робота конкурсної експертної комісії та визначення переможців – 1-25 травня 2021 року.
Проведення підсумкового заходу та нагородження переможців – друга половина травня 2021 року.
Розсилка сертифікатів учасникам – липень – серпень 2021 року.
Учасники конкурсу, бажаючі отримати сертифікат лауреата/учасника, відшкодовують вартість друку сертифікату в розмірі 85 гривень для авторів, 60 гривень – для співавторів за одну конкурсну роботу. Оплата здійснюється на підставі рахунку-фактури, який автоматично надходить на електронну адресу автора після успішної реєстрації роботи.
За бажанням учасників конкурсу можлива розсилка сертифікатів Новою поштою за рахунок отримувача.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Електронну копію квитанції необхідно відправити на e-mail організаційного комітету konkursiod@i.ua.
Проведення IX Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель – обдарований учень» виконує ряд ключових освітніх завдань:
- створення умов для творчої реалізації педагогів;
- поширення інноваційного досвіду щодо упровадження в практику роботи сучасного педагога особистісно-орієнтованих, практично спрямованих, компетентнісних підходів до освіти обдарованих дітей та молоді;
- підвищення ролі та статусу творчих педагогів у колективах закладів загальної середньої, передфахової вищої та вищої освіти;
- організація методичної підтримки учасників освітнього процесу з питань виявлення, розвитку та підтримки обдарованих дітей та молоді.
Усі переможці та лауреати отримують сертифікати Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель-обдарований учень» Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України. Лауреатом вважається учасник, чия робота пройшла відбір та пройшла до III етапу конкурсу.
Роботи переможців та лауреатів конкурсу рекомендуються членами експертної комісії до видання у практико-орієнтованих збірниках Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України та розміщуються на Всеукраїнському освітньому порталі «Острів знань».
Медіа–центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»