Навчальний курс ОК9 Педагогічна практика

Предметом вивчення дисципліни є: особливості організації та оволодіння практикою викладання дисциплін професійного спрямування у закладах вищої освіти, педагогічна майстерність, професійна компетентність викладача ЗВО, психологія спілкування, розвиток соціальних навичок, теорія і методика виховної роботи.

Завдання навчальної дисципліни: ознайомлення зі структурою й особливостями функціонування закладів вищої освіти, їх матеріально-технічною базою; ознайомлення з педагогічним досвідом керівників дисертаційного дослідження; удосконалення й поглиблення компетентностей з обраного напряму досліджень, оволодіння методикою проведення практичних та лабораторних робіт дисциплін професійного спрямування; ознайомлення з роботою куратора-тьютора, організація та проведення виховної роботи в групі.

Третій рік. 6 кредитів. Диференційований залік.

Перелік дисциплін, які є передумовою вивчення курсу

  • 133ДОК1 Іноземна мова для академічних цілей
  • 133ДОК3 Сучасні освітні технології у вищій школі

Тема 1. Організаційна робота.

Тема 2. Навчально-методична робота.

Базова

  1. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: методичний посібник для студентів магістратури. – К.: Центр навчальної літератури, 2018. – 384 с.
  2. Зайченко І. Основи педагогічної майстерності та етики викладача вищої школи: підручник /1. Зайченко, В. Теслюк, А. Каленський. – Київ: Ліра-К, 2018. – 484 с.
  3. Кайдалова Л. Г., Щокіна Н. Б., Вахрушева Т. Ю. Педагогічна майстерність викладача: навчальний посібник. – Х.: Вид-во НФаУ, 2009. – 140 с.
  4. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / А. І. Кузьмінський. – К.: Знання, 2015. – 486 с.
  5. Педагогічна майстерність: хрестоматія: навч. посіб./ Упоряд.: І. А. Зязюн, Н. Г. Базилевич, Т. Г. Дмитренко та ін.; За ред. І. А.Зязюна. – К.: Вища школа, 2006. – 430 с.

Допоміжна

  1. Кремень В. Г. Філософія освіти XXI століття // Освіта України. – 2002. – 28 грудня. – № 102 –103.
  2. Моляко В. О. Психологічна теорія творчості / В. О. Моляко // Обдарована дитина. – 2004. – № 6. – С. 2–9.
  3. Педагогічні технології у неперервній освіті: монографія (Сисоєва С.О., Алексюк М.А., Воловик П.М., Кульчицька О.І. та ін.) / За ред. С. О. Сисоєвої. – К.: Віпол, 2001. – 380 с.
  4. Педагогічна майстерність: підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; За ред. І. А. Зязюна. – К.: Вища шк., 1997. – 349 с.
  5. Яланська С. П. Психологія творчості: навчальний посібник / С. П. Яланська. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2014. – С. 13-14; 18-20.
  6. Яценко Т. С. Активная социально-психологическая подготовка учителя к общению с учащимися : кн. для учителя / Т. С. Яценко. – К. : Освіта, 1993. – 207 с.

Координатор Асистент координатора Syllabus