Освітній рівень | Третій (освітньо-науковий) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 18 Виробництво та технології |
Спеціальність | 185 Нафтогазова інженерія та технології |
Освітня програма | Нафтогазова інженерія та технології |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (20 академічних годин), практичні (10 академічних годин), самостійна робота (60 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Метою вивчення навчальної дисципліни є оволодіння аспірантами теоретичними та технологічними знаннями з ефективної експлуатації традиційних і нетрадиційних покладів вуглеводнів з природною тріщинуватістю.
Навчальна дисципліна має забезпечити наступні програмні компетентності:
– здатність виконувати оригінальні дослідження, досягати наукових результатів, які створюють нові знання та технології у нафтогазовій галузі та дотичних до неї міждисциплінарних напрямах і можуть бути опубліковані у провідних наукових виданнях з нафтогазової інженерії та суміжних галузей;
– здатність застосовувати наукове обладнання, сучасні цифрові технології, бази даних та інші електронні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та освітній діяльності;
– здатність виконувати наукові завдання й вирішувати актуальні проблеми підвищення нафтогазовилучення нафтових та газових родовищ, розробки важковидобувних запасів.
Програмні результати навчання:
− планувати і виконувати експериментальні та/або теоретичні дослідження з викорис-танням сучасних інструментів, критично аналізувати результати власних досліджень і ре-зультати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджува-ної проблеми;
− застосовувати сучасні інструменти і технології пошуку, оброблення та аналізу інфо-рмації, зокрема, статистичні методи аналізу великих масивів даних та/або складної струк-тури, спеціалізоване програмне забезпечення, інформаційні системи та бази даних;
− глибоко розуміти загальні принципи та методи нафтогазової інженерії, а також методологію наукових досліджень, застосувати їх у власних дослідженнях та у викладацькій практиці.