Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 6 кредитів ECTS (180 академічних годин) |
Види аудиторних занять | практичні (72 академічних години) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Розвиток у здобувачів вищої освіти іншомовної комунікативної компетентності в академічному читанні, аудіюванні, говорінні й письмі на рівні В2.
Завдання навчальної дисципліни
Набуття знань про лексичні, граматичні й жанрово-стилістичні особливості академічного усного й письмового дискурсу; розвиток умінь розуміти загальний зміст і більшість суттєвих деталей презентацій і дискусій під час участі в міжнародних наукових заходах, визначати позицію, точку зору й наміри мовця; розвиток умінь розуміти автентичні тексти академічної сфери (тези доповідей, наукові статті, анотації, інформаційні листи про наукові заходи, проспекти), визначати позицію, точку зору й наміри автора тексту; розвиток умінь писати тези доповідей на наукові конференції, наукові статті, анотації, а також укладати заявки на програми і гранти іноземною мовою; розвиток умінь презентувати наукові досягнення та брати участь у дискусії на міжнародних наукових заходах; розвиток умінь використовувати навчальні стратегії планування, пошуку й опрацювання інформації, само- і взаємооцінювання.
Передумови для вивчення дисципліни.
Навчальна дисципліна «Іноземна мова для академічних цілей» базується на попередньому вивченні таких дисциплін, як «Іноземна мова», «Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Ділова іноземна мова», «Українська мова (за професійним спрямуванням)».
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
- лексичні одиниці, типові для академічного усного й письмового дискурсу;
- nfv
- граматичні конструкції, типові для академічного усного й письмового дискурсу;
- жанрово-стилістичні особливості академічного усного й письмового дискурсу.
Аспірант повинен вміти:
- розуміти загальний зміст і більшість суттєвих деталей презентацій і дискусій під час участі в міжнародних наукових заходах, визначати позицію, точку зору й наміри мовця;
- розуміти автентичні тексти академічної сфери (тези доповідей, наукові статті, анотації, інформаційні листи про наукові заходи, проспекти), визначати позицію, точку зору й наміри автора тексту;
- писати тези доповідей на наукові конференції, наукові статті, анотації, а також укладати заявки на програми і гранти іноземною мовою;
- презентувати наукові досягнення та брати участь у дискусії на міжнародних наукових заходах;
- використовувати навчальні стратегії планування, пошуку й опрацювання інформації, само- і взаємооцінювання.
Координатор Syllabus Робоча програма