ГЕТА Алла Володимирівна

ГЕТА Алла Володимирівна

ПОСАДА:

Доцент кафедри фізичної культури та спорту Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».

НАУКОВИЙ СТУПІНЬ, ВЧЕНЕ ЗВАННЯ:

Кандидат наук з фізичного виховання і спорту (2014), доцент, кандидат в майстри спорту з плавання

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

 (066) 577 02 88

 fcs.Heta@nupp.edu.ua

ОСВІТА:

1997 Полтавський державний педагогічний інститут імені В. Г. Короленка за спеціальністю «Біологія і фізичне виховання». Кваліфікація: вчитель біології та фізичного виховання.
2018 Вищий навчальний заклад «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»» (Полтавський інститут економіки і права) за спеціальністю «Спеціальна освіта». Кваліфікація: магістр з адаптивної фізичної культури та фізичної реабілітації, викладач фізичного виховання.
2019 Вищий навчальний заклад «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»» за спеціальністю «Філологія». Кваліфікація: бакалавр з перекладу (англійська, німецька мови).
2020 Вищий навчальний заклад «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»» (Полтавський інститут економіки і права) за спеціальністю «Філологія». Кваліфікація: магістр перекладу (англійська, німецька мови), викладач англійської та німецької мов.

ДОСВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

1998 – 2002 Полтавський кооперативний інститут, викладач кафедри фізичного виховання і спорту;
2002 – 2005 Полтавський університет споживчої кооперації України, викладач кафедри фізичного виховання і спорту;
2005 – 2010 Полтавський університет економіки і торгівлі, викладач кафедри фізичного виховання і спорту;
2010 – 2013 Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, викладач кафедри фізичного виховання, спорту та здоров’я людини;
2013 – 2016 Полтавський інститут економіки і права, старший викладач кафедри фізичної реабілітації та фізичного виховання;
2016 – 2020 Полтавський інститут економіки і права, доцент кафедри фізичної реабілітації та фізичного виховання;
2020 – 2021 Полтавський інститут економіки і права, доцент кафедри соціальної роботи та спеціальної освіти;
З 2021 доцент кафедри фізичної культури та спорту факультету фізичної культури та спорту Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».

СТАЖУВАННЯ:

2017 р. – міжнародне стажування в Університеті Данубіус (м. Сладковічево, Словацька Республіка) з напряму: «Педагогічна освіта в сучасному університеті – проектний підхід до організації роботи згідно з положеннями Європейських кваліфікаційних рамок (досвід Університету Данубіус) за фахом «Педагогічні науки» (Сертифікат від 24.03.2017 р., 60 год.).

2021 р. – стажування у Республіканському інституті вищої школи (Беларусь) з напряму «Моделі і технології виховання в міжнародних освітніх практиках університетів» (Сертифікат № 00148 (72 год.)).

2022 р. – міжнародне стажування на Фундаційній кафедрі польсько-українських студій Ягеллонського університету в Кракові з напряму «Fundraising and organization of project activities in educational establishments: european experience» (м. Краків, Польща) (Сертифікат № SZFL-002071 (180 год.)).

2023 р. – міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) на тему: «Академічна доброчесність та тайм-менеджмент при підготовці наукових робіт: зарубіжний та вітчизняний досвід» в Інституті Науково-дослідному Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян. (м. Люблін, Республіка Польща). (Сертифікат № ЕS № 16960 (45 год.)).

ДИСЕРТАЦІЙНІ ПРАЦІ:

22.04.2014 р. – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання і спорту на тему «Корекція фізичного та емоційного стану дітей 6–7 років із міопією засобами плавання» (спеціальність 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення») в Харківській державній академії фізичної культури.

НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ:

Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх фахівців фізичної культури та спорту. Адаптивна фізична культура і спорт. Корекція вад фізичного розвитку засобами плавання. Формування здорового способу життя різних груп населення.

ОСНОВНІ НАУКОВІ ПРАЦІ:

Автор (співавтор) більше 199 наукових і навчально-методичних праць, серед яких основними є:

Статті у фахових виданнях

  1. Гета А. В. Плавання як засіб формування позитивного психоемоційного стану у слабозорих школярів / Молода спортивна наука України: зб. наук. ст. Львів, 2000. С. 297–299.
  2. Гета А. В. Психологічна корекція постстресового стану слабозорих підлітків засобами фізичного виховання / Наука і освіта, матеріали Міжнародного конгресу «Стреси в повсякденному житті дітей»: спецвипуск: зб. наук. пр. Одеса, 2000. С. 134–136.
  3. Гета А. В. Корекція водобоязні у слабозорих першокласників / Молода спортивна наука України: зб. наук. ст. Львів, 2001. С. 189–191.
  4. Гета А. В. Особливості впливу фізичного виховання на показники фізичного розвитку дітей із порушеннями зору / Молода спортивна наука України: зб. наук. ст. Львів, 2002. С. 426–429.
  5. Гета А. В. Особливості психоемоційного розвитку слабозорих дітей шестирічного віку в умовах корекції засобами фізичної культури (на прикладі плавання) / Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. Львів, 2005. С. 133–136.
  6. Гета А. В. Фізична реабілітація дітей 6–7 років із міопією І–ІІІ ступеня / Молода спортивна наука України: Анотації, зміст і допоміжні індекси: зб. наук. пр. на СD. Львів, 2007. С. 75–76.
  7. Гета А. В. Корекція фізичного та психоемоційного стану дітей 6–7 років із міопією засобами плавання / Слобожанський науково-спортивний вісник: наук.-теорет. журнал. Х., ХДАФК, 2012. С. 34–39.
  8. Гета А. В. Інтеграція інвалідів засобами фізичного виховання / Психологічні, педагогічні і медико-біологічні аспекти фізичного виховання і спорту: матеріали VI Міжнародної заочної науково-практичної конференції. Одеса, ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2015. С. 337–342.
  9. Гета А. В. Підвищення рівня фізичної підготовленості та фізичної роботоздатності студентів із міопією засобами плавання / Фізична культура, спорт та здоров’я нації: збірник наукових праць. Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2016. С. 247–253.
  10. Гета А. В. Вплив засобів плавання на психоемоційний стан слабозорих студентів / Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». Херсон: Херсонський державний університет, 2017. С. 167–173.
  11. Гета А. В. Проблеми здоров’я і здорового способу життя інвалідів / Актуальные научные исследования в современном мире : материалы ХХІV Междунар. научн. конф. // Сб. научных трудов. Переяслав-Хмельницкий, 2017. Вып. 4 (24), ч. 3. С. 31–35.
  12. Гета А. В. Ефективність використання засобів плавання для підвищення емоційного стану студентів із міопією в умовах корекції / Науковий журнал «Молодий вчений». Херсон: ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»», 2017. № 3. С. 146–151.
  13. Гета А. В. Використання засобів фізичної реабілітації для осіб з остеохондрозом шийного відділу хребта / Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції. Х.: ХДАФК, кафедра ТМФВ, 2018. С.44–54.
  14. Гета А. В., Скрипка І. М., Коломієць А. Я. Теоретико-методичні основи застосування єдиноборств у фізичному вихованні дошкільників / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / за ред. О.В. Тимошенка. К.: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019. Вип. 11 (119). С. 162–166.
  15. Гета А. В., Коха І., Халайдіюк М., Шароді В., Кравченко О., Дудаш О. A healthy lifestyle of younger schoolchildren: retrospective analysis / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. К.: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. Випуск 3 (133) 21. С. 8–15.
  16. Гета А. В., Заіка В. М., Вишар Є. В. Комунікативний потенціал майбутніх соціальних працівників / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», Випуск 1 (48). Ужгород: Ужгородський національний університет, 2021. С. 148–152.
  17. Гета А. В. Вишар Є. В., Клеценко Л. В. Сучасні аспекти використання педагогічних здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності / Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 47. Том 1. С. 317–321. (категорія Б).
  18. Гета А. В., Вишар Є. В., Остапов А. В. Можливості корекції психоемоційного стану дітей із міопією засобами плавання / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки. № 3 (351) квітень 2022. С. 32–44. (категорія Б).
  19. Гета А. В., Левков А. А., Клеценко Л. В. Емоційний стан юного волейболіста: динаміка змін у процесі спортивно-тренувальної діяльності / Спортивні ігри / Видання Харківської державної академії фізичної культури; кафедри спортивних та рухливих ігор, № 3 (25), 103. 2022. С. 17–34. (категорія Б, Index Copernicus).
  20. Гета А. В., Вишар Є. В., Клеценко Л. В. Сучасні аспекти застосування соціально-психологічних здоровязбережувальних технологій у професійній діяльності / «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки»)»: журнал. 2022. № 6(6) 2022. С. 114–122. (Категорія Б).
  21. Гета А. В., Остапов А. В., Мороз О. В. Значення фітнесу в рекреаційній підготовці майбутніх фахівців з фізичної культури / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. № 1 (355) лютий, 2023. Видавничий дім «Гельветика», 2023. С. 122–129. (категорія Б, фахове видання, Index Copernicus).
  22. Гета А. В. Адаптивна фізична культура: методологія і розвиток у сфері вищої освіти / Навчання, виховання й розвиток гармонійно розвиненої особистості в процесі занять фізичною культурою і спортом. Монографія; за ред. проф. В. М. Пристинського, Т. М. Пристинської. Слов’янськ: ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», 2023. С. 481–506.
  23. Rybalko L., Kletsenko L., Vyshar Y., Heta A. et al. Application of kinesitherapy within the process of rehabilitation of patients with Charcot-Marie-Tooth nerval amyotrophia / European Journal of Clinical and Experimental Medicine Eur J Clin Exp Med 2023; 21 (1): 169–179. (Фахове видання, Scopus).
  24. Гета А. В., Остапов А. В., Мороз О. В., Кравченко М. В. Психологія спорту як основа підвищення психічного стану спортсмена / «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Психологія»): журнал. 2023. № 14 (28) 2023. С. С. 1185–1194. (Категорія Б).
  25. Гета А. В., Гета В. В. Розвиток спритності у волейболістів 10–12 років / Спортивні ігри / Видання Харківської державної академії фізичної культури; кафедри спортивних та рухливих ігор, № 2 (32), 2024. С. 23–35. (Категорія Б, Фахове видання, Index Copernicus).

Статті у закордонних виданнях

  1. Гета А. В. Коррекция физического и психоэмоционального состояния детей 6–7 лет с миопией средствами плавання / Адаптивная физическая культура. Санкт-Петербург: НГУ им. П. Ф. Лесгафта, 2013. С. 36–39.
  2. Гета А. В. Психологические особенности процесса обучения плаванию студентов с миопией / Pregătire profesională Antrenament sportiv Educaţie fizică Recuperare Recreaţie, Chişinău: Editura Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport, 2015. S. 90–99.
  3. Гета А. В. Особливості психоемоційного стану студентів із міопією / Teoretyczne i badania stosowane w dziedzinie pedagogiki, psychologii i nauk społecznych: Międzynarodowa Konferencja Naukowa. Kielce, Rzeczpospolita Polska, 2016. С. 229–232.\
  4. Гета А. В. Дослідження самопочуття, активності та настрою студентів із міопією в умовах психофізичної корекції / Inovačné výskum v oblasti sociológie, psychológie a politológie: Medzinárodná vedecko-praktická konferencia. Sládkovičovo, Slovenská republica: Vysoká škola danubius Fakulta verejne politiky a verejnej správy, 2017. С. 65–68.
  5. Гета А. В. Проблеми організації процесу фізичної культури і спорту у вищих навчальних закладах України / Education in modern university – project-based approach to the work organization in political science, sociology, philosophy, psychology, history according to the guidelines of the European Qualification Framework (experience of the Paneuropean University) : the abstracts of scientifically-methodological works by the results of international scientific and pedagogical internship, which was organized be Danubius University for scientists of Ukrainian universities on March 22–24, 2017 in Sládkovičovo, Slovak Republic, 2017. P. 14–18.
  6. Гета А. В., Скрипка І. М., Вишар Є. В., Клеценко Л. В., Коломієць А. Я. Особливості методики розвитку фізичних якостей підлітків на секційних заняттях з боротьби дзюдо в позашкільний час / Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VII (84), Issue: 207, 2019. Nov. Р. 47–50.
  7. Гета А. В. Вдосконалення техніки плавання юних плавців-кролістів на основі обліку їхніх типологічних особливостей / IX International Scientific and Practical Conference «Comprehension of the multidimensionality phenomenon of knowledge». (February 27–28, 2023. Rotterdam, Netherlands). Р. 60–66.
  8. Гета А. В., Клеценко Л. В. Методика проведення занять із плавання при порушеннях постави у дітей молодшого шкільного віку / ХІ International Scientific and Practical Conference «Methodological and attitudinal principles of classical science». (March 13–14, 2023. Stockholm, Sweden). Р. 32–38.
  9. Гета А. В., Йопа Т. В., Остапов А. В. Шляхи корекції емоційного стану дітей-міопів молодшого шкільного віку засобами плавання / Іnternational periodic scientific journal «Modern Engineering and Innovative Technologies». Issue No 26. Part 3. April, 2023. Sergeieva&Co, Karlsruhe, Germany, 2023. Р. 68–75. (Категорія Б, Фахове видання, Index Copernicus).
  10. Гета А. В. Інновації у фізичній культурі / ІХ International Scientific and Practical Conference «Modern science: theoretical and practical view». (January 09–10, 2024. Madrid, Spain). Р. 34–40.

Тези доповідей і матеріали конференцій

  1. Гета А. В. Аналіз стану проблеми формування культури здоров’я студентської молоді / Актуальні проблеми сучасної біомеханіки фізичного виховання та спорту: матеріали ХІ Міжнародної наукової конференції пам’яті Анатолія Миколайовича Лапутіна. (18–19 жовтня 2018 року, м. Чернігів): Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2018. С. 89–90.
  2. Гета А. В. Фізичне виховання студентської молоді у забезпеченні здорового способу життя / Сучасні реабілітаційно-спортивні технології: теорія і практика : тези доповідей ІІІ регіональної науково-практичної конференції, 20 лютого 2019 року. Полтава: ПІЕП, 2019. С. 38–41.
  3. Гета А. В. Основні напрями впровадження інформаційних технологій у галузі фізичної культури та спорту / Інноваційний потенціал та правове забезпечення соціально-економічного розвитку України: виклик глобального світу: матеріали Міжн. наук.-практ. конф. м. Полтава, 22–23 травня 2019 р.: у 2 т. Т. 1. К.: Університет «Україна», 2019. С. 305–308.
  4. Гета А. В. Фітбол-аеробіка як універсальний напрям оздоровчих технологій на заняттях фізичним вихованням у ЗВО / Сучасні реабілітаційно-спортивні технології: теорія і практика : тези доповідей ІV регіональної науково-практичної конференції, 4 березня 2020 року. Полтава: ПІЕП, 2020. С. 30–33.
  5. Гета А. В. Підвищення рівня фізичної підготовки студентів засобами функціонального тренінгу / Інноваційний потенціал та правове забезпечення соціально-економічного розвитку України: виклик глобального світу: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Полтава, 25–26 березня 2020 р. Полтава: ПІЕП, 2020. С. 730–734.
  6. Гета А. В. Можливості використання функціональних петель TRX у системі оздоровлення жінок першого зрілого віку / Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання, спорту і здоров’я людини: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (23–24 квітня 2020 р.) / голов. ред. О. К. Корносенко. Полтава: Сімон, 2020. С. 184–187.
  7. Гета А. В. Оздоровчі технології в системі занять фізичним вихованням у ЗВО для студентів спеціальної медичної групи / Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12–13 березня 2020 року, м. Полтава). Полтава: ПУЕТ, 2020. С. 207–211.
  8. Гета А. В. Вплив засобів адаптивної фізичної культури на соціальну інтеграцію осіб з інвалідністю / Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики: Тези доповідей ХХ міжнародної науково-практичної конференції м. Київ, 18–19 листопада 2020 р. Ч. 2. К.: УУ, 2020. С. 126–129.
  9. Гета А. В. Інноваційні технології в фізичному вихованні навчання у вищій школі / Молодь: освіта, наука, духовність. Youth: education, science, spirituality: тези доповідей ХVIІІ Всеукр. наук. конф., м. Київ, 12–13 травня 2021 р. У ІIІ част., ч. IІІ. К.: Університет «Україна», 2021. С. 163–166.
  10. Гета А. В., Заіка В. М., Вишар Є. В. Особливості впливу занять фізичною культурою на рівень психологічного самопочуття людей похилого віку / Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення: матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції з нагоди проведення тижня науки у Харківській державній академії фізичної культури, м. Харків, 27–28 травня 2021 року. Харків: ХДАФК, 2021. С. 41–49.
  11. Гета А. В. Педагогічні умови організації швидкісно-силової підготовки у плаванні / 3rd International Scientific and Practical Conference «Modern Trendsin The Development of Scienceand Technology» (December 12–13, 2022, Innsbruck, Austria). Р. 159–166.
  12. Гета А. В., Мороз О. В., Остапов А. В. Світові тренди та виклики системі вищої освіти / Фізична культура в університетській освіті: світова практика та сучасні тренди: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпро, 13 квітня 2023 р.). Дніпро: Дніпроп. держ. ун-т внутр. справ, 2023. С. 116–118.
  13. Гета А. В., Остапов А. В. Інновації в галузі адаптивної фізичної культури та фізичної реабілітації / І Міжнародна науково-практична конференція «Фізичне виховання і спорт в закладах освіти на сучасному етапі: стан, напрямки та перспективи розвитку». Кропивницький: ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2023. С. 103–107.
  14. Гета А. В. Психоемоційний стан студентів у період дистанційного навчання / Міжнародний форум з проблем фізичного виховання та здоров’я молоді в сучасному освітньому середовищі / 18 травня 2023 року, м. Дніпро: Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2023. С. 122–125.
  15. Гета А. В., Кравченко М. В. Урбан-спорт у світі: аспекти планування / Фізичне виховання, спорт та здоров’я людини: досвід, проблеми, перспективи: матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції. 15 грудня, 2023 р., Київ. / Київ. Ун-т імені Бориса Грінченка; за заг. ред. О. В. Ярмолюк. К.: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2023. С. 213–218.

Навчально-методичні посібники

  1. Гета А. В. Коррекция физического и эмоционального состояния детей 6–7 лет с миопией средствами плавания в процессе адаптивного физического воспитания. Saarbrucken, Lambert Academic Publishing, 2014. 244 с. (монографія).
  2. Гета А. В. Біометричні дослідження у фізичній реабілітації. Полтава, ПІЕП, 2015. 67 с. (метод. посіб.)
  3. Гета А. В. Основи адаптивного спорту. Полтава, ПІЕП, 2016. 77 с. (метод. посіб.)
  4. Гета А. В., Бойко Г. М., Волошко Л. Б., Шумейко І. А., Вишар Є. В. Методичні матеріали для підготовки до комплексного екзамену для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 0102 «Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини» напряму підготовки «Здоров’я людини». К.: Університет «Україна», 2018. 459 с. (метод. посіб.).
  5. Гета А. В., Заіка В. М., Коваленко В. В. та ін. Особливості здобуття шкільної освіти дитиною з особливими освітніми потребами, вадами у стані здоров’я та інвалідністю в умовах інклюзивного навчання / Сучасні засоби підтримки інклюзивного навчання: навчальний посібник / за заг. ред. Ю. Г. Носенко. Полтава: ПУЕТ, 2018. С. 79–95. (навч. посіб.).
  6. Гета А. В. Адаптивний спорт як галузь практичної діяльності та система знань. Полтава: Поліграфічний центр НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2021. 100 с. (навч.-метод. посіб.).
  7. Гета А. В. Навчально-методичний посібник до самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія і методика адаптивної фізичної культури». Полтава: Поліграфічний центр НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2021. 235 с. (навч.-метод. посіб.).
  8. Гета А. В. Навчально-методичний посібник до самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання». Полтава: Поліграфічний центр НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2021. 247 с. (навч.-метод. посіб.).
  9. Гета А. В. Навчально-методичний посібник до самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія і методика адаптивної фізичної культури». Полтава: Поліграфічний центр НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2021. 235 с. (навч.-метод. посіб.).
  10. Гета А. В. Навчально-методичний посібник до самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання». Полтава: Поліграфічний центр НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2021. 247 с. (навч.-метод. посіб.).
  11. Гета А. В. Адаптивний спорт як галузь практичної діяльності та система знань [навч.-метод. посіб.]. Полтава: Поліграфічний центр НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022. 108 с.
  12. Гета А. В. Навчально-методичний посібник до самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія і методика викладання плавання»: навчально-методичний посібник для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» [навч.-метод. посіб.]. Полтава: НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022. 120 с.
  13. Гета А. В. Навчально-методичний посібник до самостійної роботи студентів з дисципліни «Методи досліджень у фізичному вихованні і спорті» [навч.-метод. посіб.]. Полтава: Поліграфічний центр НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022. 163 с.
  14. Гета А. В. Загальні положення організації спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи: навчально-методичний посібник для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» [навч.-метод. посіб.]. Полтава: НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022. 122 с.
  15. Гета А. В. Загальні основи методології та методики наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті: навч.-метод. посіб. Полтава: Поліграфічний центр НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023. 101 с.
  16. Гета А. В. Загальні основи допінг-контролю у спорті: навч.-метод. посіб. Полтава: Поліграфічний центр НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023. 107 с.
  17. Гета А. В. Основи лікувальної фізичної культури: навчально-методичний посібник для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 017«Фізична культура і спорт». Полтава: Поліграфічний центр НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023. 121 с.
  18. Гета А. В. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія і методика викладання легкої атлетики»: навчально-методичний посібник для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 017 «Фізична культура і спорт». Полтава: НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2024. 127 с.

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ, ЯКІ ВИКЛАДАЄ:

ОК 21 Теорія і методика викладання плавання

ОК 24 Спортивна метрологія

ОК 31 Адаптивна фізична культура і спорт

ПРОФЕСІЙНА І ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ:

Відповідальна на кафедрі за наукову роботу.

НАГОРОДИ, СЕРТИФІКАТИ:

Сертифікат про міжнародне стажування в Університеті Данубіус (м. Сладковічево, Словацька Республіка) з напряму: «Педагогічна освіта в сучасному університеті – проектний підхід до організації роботи згідно з положеннями Європейських кваліфікаційних рамок (досвід Університету Данубіус) за фахом «Педагогічні науки» (від 24.03.2017 р., 60 год.).

Сертифікат про міжнародне стажування у Республіканському інституті вищої школи (Беларусь) з напряму «Моделі і технології виховання в міжнародних освітніх практиках університетів» (№ 00148 (72 год.)).

Сертифікат учасника І регіонального науково-практичного семінару «Інклюзія в спорті» (серія ННІФК № 006-031 (16 год.)).

Сертифікат про міжнародне стажування на Фундаційній кафедрі польсько-українських студій Ягеллонського університету в Кракові з напряму «Fundraising and organization of project activities in educational establishments: european experience» (м. Краків, Польща) (Сертифікат № SZFL-002071 (180 год.)).

Сертифікат про міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) на тему: «Академічна доброчесність та тайм-менеджмент при підготовці наукових робіт: зарубіжний та вітчизняний досвід» в Інституті Науково-дослідному Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян. (м. Люблін, Республіка Польща). (Сертифікат ЕS № 16960 (45 год.)).