Навчальний курс 051ДОК2 Іноземна мова для академічних цілей

Освітній рівень Третій (доктор філософії)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність 051 Економіка
Освітня програма Економіка
Обсяг дисципліни 6 кредитів ECTS (180 академічних годин)
Види аудиторних занять практичні заняття (72 академічних години), самостійна робота (108 академічних години)
Форма контролю Екзамен

Мета навчальної дисципліни: розвиток у здобувачів вищої освіти іншомовної комунікативної компетентності в академічному читанні, аудіюванні, говорінні й письмі на рівні В2.

Знання та навички, надбані здобувачем при вивченні даної дисципліни, дозволяють сформувати у майбутніх фахівців з економіки такі ключові компетентності:

ЗK 3. Здатність працювати в міжнародному контексті, комунікувати з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ЗК 6. Здатність застосовувати академічну іноземну мову у професійній діяльності та наукових дослідженнях.

СK 2. Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та іноземними мовами, глибоке розуміння наукових текстів з економіки іноземною мовою.

Програмні результати навчання

ПРН 5. Мати теоретичні знання з економіки, соціально-економічних систем і на межі предметних галузей знань; дослідницькі навички, достатні для проведення фундаментальних і прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій.

ПРН 6. Набути універсальних навичок дослідника:

– усної і письмової презентації результатів власних досліджень українською та іноземною мовами;

– застосування сучасних інформаційних технологій у науковій та освітній діяльності; використання інформаційних та комунікативних технологій при спілкуванні, обміні інформацією, зборі, аналізі, обробці, інтерпретації джерел;

– організації та проведення навчальних занять, розроблення авторських навчальних курсів та їх презентації;

– підготовки результатів наукових досліджень та їх публікації у фахових вітчизняних та закордонних рецензованих національних або міжнародних виданнях, оприлюднення іноземними мовами результатів дослідження на наукових конференціях.

ПРН 9. Вміти систематизувати та узагальнювати інформацію, готувати довідки та огляди з питань професійної діяльності, редагувати, рецензувати тексти; використовувати інформаційні технології для вирішення економічних завдань; робити огляд та пошук інформації, у тому числі іншомовної, використовуючи знання професійної іноземної мови, різноманітні спеціалізовані інформаційні ресурси: наукові видання, електронні бази даних, Інтернет-ресурси; здійснювати графічне оформлення одержаних результатів; цитування.

ПРН 16. Здатність оцінювати раціональність поведінки економічних суб’єктів, визначати та долати обмеження традиційної економічної моделі під час вирішення практичних економічних завдань, застосовувати поведінкові моделі у процесі здійснення економічного прогнозування.

Передумови для вивчення дисципліни. Практична, розвиваюча, загальноосвітня та виховна мета складають основні цілі викладання дисципліни. Практична мета навчання означеної дисципліни: оволодіння необхідним граматичним матеріалом, передбаченим відповідною програмою з практичної граматики та практики УПМ англійської мови, з метою використання отриманих знань у подальшій практичній діяльності. В процесі досягнення практичної мети реалізується до певної міри галузеве спрямування технічній лексиці в цілому та нафтогазовій зокрема. Така направленість навчання здійснюється за рахунок науково та методично відібраного матеріалу за тематикою, яку узгоджено з фахівцями технічних кафедр університету. Розвиваюча мета передбачає подальший розвиток граматичних навичок студента, його пам’яті (слухової, зорової, оперативної та тривалої), уваги (довільної і мимовільної), логічного мислення, вольових якостей, пов`язаних з досягненням прогресу в навчальній діяльності. Загальноосвітня мета передбачає збагачення духовного світу особистості, розширенню знань про англомовні країни на основі виконання практичних завдань та граматичних вправ загальноосвітньої тематики.

У результаті вивчення навчальної дисципліни

здобувач повинен знати:

лексичні одиниці, типові для академічного усного й письмового дискурсу;

граматичні конструкції, типові для академічного усного й письмового дискурсу;

жанрово-стилістичні особливості академічного усного й письмового дискурсу.

здобувач повинен вміти:

розуміти загальний зміст і більшість суттєвих деталей презентацій і дискусій під час

участі в міжнародних наукових заходах, визначати позицію, точку зору й наміри мовця;

розуміти автентичні тексти академічної сфери (тези доповідей, наукові статті, анотації, інформаційні листи про наукові заходи, проспекти), визначати позицію, точку зору й наміри автора тексту;

писати тези доповідей на наукові конференції, наукові статті, анотації, а також укладати заявки на програми і гранти іноземною мовою;

презентувати наукові досягнення та брати участь у дискусії на міжнародних наукових заходах;

використовувати навчальні стратегії планування, пошуку й опрацювання інформації, само- і взаємооцінювання.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 180 годин / 6 кредитів ЄКТС.

Критерії оцінювання результатів навчання

Критерієм успішного проходження здобувачем освіти підсумкового оцінювання може бути досягнення ним мінімальних порогових рівнів оцінок за кожним запланованим результатом вивчення навчальної дисципліни

Координатор Syllabus