Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 05 Соціальні та поведінкові науки |
Спеціальність | 051 Економіка |
Освітня програма | Економіка |
Обсяг дисципліни | 6 кредитів ECTS (180 академічних годин) |
Види аудиторних занять | практичні заняття (72 академічних години), самостійна робота (108 академічних години) |
Форма контролю | Екзамен |
Мета навчальної дисципліни: розвиток у здобувачів вищої освіти іншомовної комунікативної компетентності в академічному читанні, аудіюванні, говорінні й письмі на рівні В2.
Знання та навички, надбані здобувачем при вивченні даної дисципліни, дозволяють сформувати у майбутніх фахівців з економіки такі ключові компетентності:
ЗK 3. Здатність працювати в міжнародному контексті, комунікувати з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК 6. Здатність застосовувати академічну іноземну мову у професійній діяльності та наукових дослідженнях.
СK 2. Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та іноземними мовами, глибоке розуміння наукових текстів з економіки іноземною мовою.
Програмні результати навчання
ПРН 5. Мати теоретичні знання з економіки, соціально-економічних систем і на межі предметних галузей знань; дослідницькі навички, достатні для проведення фундаментальних і прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій.
ПРН 6. Набути універсальних навичок дослідника:
– усної і письмової презентації результатів власних досліджень українською та іноземною мовами;
– застосування сучасних інформаційних технологій у науковій та освітній діяльності; використання інформаційних та комунікативних технологій при спілкуванні, обміні інформацією, зборі, аналізі, обробці, інтерпретації джерел;
– організації та проведення навчальних занять, розроблення авторських навчальних курсів та їх презентації;
– підготовки результатів наукових досліджень та їх публікації у фахових вітчизняних та закордонних рецензованих національних або міжнародних виданнях, оприлюднення іноземними мовами результатів дослідження на наукових конференціях.
ПРН 9. Вміти систематизувати та узагальнювати інформацію, готувати довідки та огляди з питань професійної діяльності, редагувати, рецензувати тексти; використовувати інформаційні технології для вирішення економічних завдань; робити огляд та пошук інформації, у тому числі іншомовної, використовуючи знання професійної іноземної мови, різноманітні спеціалізовані інформаційні ресурси: наукові видання, електронні бази даних, Інтернет-ресурси; здійснювати графічне оформлення одержаних результатів; цитування.
ПРН 16. Здатність оцінювати раціональність поведінки економічних суб’єктів, визначати та долати обмеження традиційної економічної моделі під час вирішення практичних економічних завдань, застосовувати поведінкові моделі у процесі здійснення економічного прогнозування.
Передумови для вивчення дисципліни. Практична, розвиваюча, загальноосвітня та виховна мета складають основні цілі викладання дисципліни. Практична мета навчання означеної дисципліни: оволодіння необхідним граматичним матеріалом, передбаченим відповідною програмою з практичної граматики та практики УПМ англійської мови, з метою використання отриманих знань у подальшій практичній діяльності. В процесі досягнення практичної мети реалізується до певної міри галузеве спрямування технічній лексиці в цілому та нафтогазовій зокрема. Така направленість навчання здійснюється за рахунок науково та методично відібраного матеріалу за тематикою, яку узгоджено з фахівцями технічних кафедр університету. Розвиваюча мета передбачає подальший розвиток граматичних навичок студента, його пам’яті (слухової, зорової, оперативної та тривалої), уваги (довільної і мимовільної), логічного мислення, вольових якостей, пов`язаних з досягненням прогресу в навчальній діяльності. Загальноосвітня мета передбачає збагачення духовного світу особистості, розширенню знань про англомовні країни на основі виконання практичних завдань та граматичних вправ загальноосвітньої тематики.
У результаті вивчення навчальної дисципліни
здобувач повинен знати:
лексичні одиниці, типові для академічного усного й письмового дискурсу;
граматичні конструкції, типові для академічного усного й письмового дискурсу;
жанрово-стилістичні особливості академічного усного й письмового дискурсу.
здобувач повинен вміти:
розуміти загальний зміст і більшість суттєвих деталей презентацій і дискусій під час
участі в міжнародних наукових заходах, визначати позицію, точку зору й наміри мовця;
розуміти автентичні тексти академічної сфери (тези доповідей, наукові статті, анотації, інформаційні листи про наукові заходи, проспекти), визначати позицію, точку зору й наміри автора тексту;
писати тези доповідей на наукові конференції, наукові статті, анотації, а також укладати заявки на програми і гранти іноземною мовою;
презентувати наукові досягнення та брати участь у дискусії на міжнародних наукових заходах;
використовувати навчальні стратегії планування, пошуку й опрацювання інформації, само- і взаємооцінювання.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 180 годин / 6 кредитів ЄКТС.
Критерії оцінювання результатів навчання
Критерієм успішного проходження здобувачем освіти підсумкового оцінювання може бути досягнення ним мінімальних порогових рівнів оцінок за кожним запланованим результатом вивчення навчальної дисципліни