Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 05 Соціальні та поведінкові науки |
Спеціальність | 053 Психологія |
Освітня програма | Практична психологія |
Обсяг дисципліни | 6 кредити (180 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (20 академічних годин) Практичні заняття (36 академічних годин) Лабораторні заняття (6 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Мета навчальної дисципліни: навчити студентів проводити експериментально-психологічне дослідження нормотипових дітей та дітей із різними формами дизонтогенезу у різні вікові періоди їх розвитку та порівнювати його висновки з результатами клініко-психопатологічного обстеження, а також здійснювати психологічну корекцію.
Упродовж опанування курсу студенти повинні набути таких загальних компетентностей: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність діяти соціально відповідально та свідомо, здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
Спеціальних компетентностей: здатність здійснювати теоретичний, методологічний та емпіричний аналіз актуальних проблем психологічної науки та / або практики; здатність оцінювати межі власної фахової компетентності та підвищувати професійну кваліфікацію.
Попередньо опановані дисципліни: Організація наукових досліджень та академічна доброчесність, Психологія сім’ї, Актуальні проблеми практичної психології, Психологічна служба.
Тема 1. Предмет і завдання дитячої психології та патопсихології.
Тема 2. Особистісний розвиток дитини.
Тема 3. Класифікація психічного дизонтогенезу.
Тема 4. Шизофренічний патопсихологічний симптомокомплекс.
Тема 5. Афективно-ендогенний патопсихологічний симптомокомплекс.
Тема 6. Особистісно-аномальний патопсихологічний симптомокомплекс.
Тема 7. Психогенно-невротичний симптомокомплекс.
Тема 8. Ендогенно-органічний та екзогенно-органічний патопсихологічний симптомокомплекс.
Тема 9. Олігофренічний патопсихологічний симптомокомплекс.