Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 05 Соціальні та поведінкові науки |
Спеціальність | 053 Психологія |
Освітня програма | Практична психологія |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (20 академічних годин), Практичні заняття (16 академічних години), Лабораторні заняття (6 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Психологічний супровід учасників освітнього процесу» спрямоване на створення у студентів цілісного уявлення про сутність, зміст та специфіку організації психологічного супроводу педагогів, дітей та їх батьків як технології створення оптимальних умов для повноцінного психічного розвитку усіх учасників освітнього процесу відповідно до вікових норм та індивідуальних властивостей.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів таких компетентностей:
–Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
–Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
–Здатність здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) з використанням науково верифікованих методів та технік).
–Здатність ефективно взаємодіяти з колегами в моно- та мультидисциплінарних командах.
Оволодіння знаннями з навчальної дисципліни «Психологічний супровід учасників освітнього процесу» ґрунтується на знаннях отриманих таких дисциплін як «Організація наукових досліджень та академічна доброчесність», «Методика викладання психології», «Актуальні проблеми практичної психології», «Психологічна служба».
Тема 1. Психологічний супровід професійної діяльності педагогічних працівників в умовах воєнного стану
Тема 2. Психологічна технологія розвитку внутрішнього локусу контролю задля зміцнення життєстійкості учасників освітнього процесу
Тема 3. Методика формування емоційної компетентності підлітків в роботі практичного психолога ЗЗСО
Тема 4. Розвиток резилієнтності учасників освітнього процесу як засіб збереження психічного здоров’я
Тема 5. Психологічна просвіта батьків молодших школярів у воєнний та післявоєнний час
Тема 6. «Завжди поруч»: психологічна підтримка педагогів
Тема 7. Алгоритмізація навчання як засіб подолання наслідків стресу в професійній діяльності педагогів