Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 05 Соціальні та поведінкові науки |
Спеціальність | 053 Психологія |
Освітня програма | Практична психологія |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (20 академічних годин) Практичні заняття (16 академічних годин) Лабораторні заняття (6 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Практикум із масової комунікації» спрямоване на формування у студентів наукового розуміння основ психології спілкування, розуміння причин, труднощів і бар’єрів у масовій комунікації, основних принципів ефективного спілкування, сприяння значному просуванню на шляху професійного вдосконалення.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів таких компетентностей:
- Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
- Здатність здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) з використанням науково верифікованих методів та технік).
- Здатність ефективно взаємодіяти з колегами в моно- та мультидисциплінарних командах.
Оволодіння знаннями з навчальної дисципліни «Практикум із масової комунікації» ґрунтується на знаннях отриманих таких дисциплін як «Організація наукових досліджень та академічна доброчесність», «Методика викладання психології», «Актуальні проблеми практичної психології».
Тема 1. Розвиток масової комунікації, її процес та форми і формати
Тема 2. Теорії масової комунікації. Моделі масової комунікації
Тема 3. Види і фактори масової комунікації
Тема 4. Напрями досліджень масової комунікації. Методи досліджень масової комунікації
Тема 5. Поняття мас у зарубіжній і вітчизняній науці. Свідомість, поведінка, настрої і думки мас у контексті масової комунікації
Тема 6. Типи комунікантів у масовій комунікації
Тема 7. Основи масовокомунікативного впливу