Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 05 Соціальні та поведінкові науки |
Спеціальність | 053 Психологія |
Освітня програма | Практична психологія |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (10 академічних годин) Практичні заняття (22 академічні години) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Технології психологічних тренінгів» спрямоване на формування у здобувачів теоретичних основ та практичних умінь побудови, організації та проведення різних видів тренінгів; ознайомлення з навичками фасилітації залежно від групової динаміки чи виду тренінгової групи.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів таких компетентностей:
ЗК3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
ЗК4. Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК5. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
ЗК8. Здатність розробляти та управляти проектами.
ЗК9. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
СК4. Здатність здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) з використанням науково верифікованих методів та технік.
СК5. Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології.
СК6. Здатність ефективно взаємодіяти з колегами в моно- та мультидисциплінарних командах.
СК9. Здатність дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики та керуватися загальнолюдськими цінностями.
Оволодіння знаннями з навчальної дисципліни ґрунтується на знаннях отриманих в результаті навчання за попереднім рівнем вищої освіти та самоосвіти.
Тема 1. Теоретичні аспекти тренінгової діяльності
Тема 2. Методичні аспекти тренінгової діяльності
Тема 3. Загальна характеристика тренінгової групи
Тема 4. Тренер як центральна фігура психологічного тренінгу
Тема 5. Сучасні технології тренінгової роботи