Навчальний курс 075Б1М5 Основи креативного мислення

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години),

практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Основи креативного мислення» має на меті навчання студентів розвивати та застосовувати творчі та інноваційні підходи до вирішення маркетингових завдань та проблем; вироблення в студентів навичок генерації та оцінки ідей, розвиток креативності, сприяння розширенню їхнього мислення за межі стандартних шаблонів та підвищення їхньої здатності до інноваційного підходу у роботі в галузі маркетингу; стимулювати студентів до креативного вираження ідей та сприяти розвитку їхнього потенціалу як майбутніх фахівців у сфері маркетингу.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.

Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.

Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.

Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Основи креативного мислення» є:

Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.

Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.

Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.

Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.

Попередньо опановані дисципліни: «Інформаційні системи та технології в маркетингу».

Зміст курсу

Тема 1. Вступ до креативного мислення: основні поняття та принципи.

Тема 2. Розвиток креативності: стратегії та практики.

Тема 3. Психологія творчості та креативного процесу.

Тема 4. Креативні техніки та методи: від генерації ідей до їх реалізації.

Тема 5. Роль креативності в маркетингових стратегіях та комунікаціях.

Тема 6. Креативне вирішення проблем: аналіз, синтез та інновації.

Тема 7. Креативне мислення у рекламі та брендуванні.

Тема 8. Креативність та дизайн: інтеграція концепцій та візуалізація ідей.

Тема 9. Креативність у вирішенні завдань продажу та підтримки клієнтів.

Тема 10. Етапи розвитку креативного процесу: від аналізу завдання до оцінки результатів.

Координатор Syllabus