Навчальний курс 075Б1М9 Реклама та рекламна діяльність

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години),

практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Реклама та рекламна діяльність» має на меті формування теоретичної бази та навичок використання прийомів, способів та інструментів практичного вирішення проблем створення комунікацій фірми зі споживачами та контактними аудиторіями, розроблення основної концепції рекламної політики.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:

  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій; використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій
  • Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
  • Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.
  • Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.
  • Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.
  • Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Реклама та рекламна діяльність» є:

  • Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.;
  • Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта;
  • Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості;
  • Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.

Попередньо опановані дисципліни: паблік рилейшнз.

Зміст курсу

Тема 1. Iсторія становлення, реклама як соціально-психологічний феномен. Тема 2. Реклама як засіб впливу на свідомість споживача. Рекламні моделі. Тема 3. Інформативна функція реклами: формування образу товару.

Тема 4. Комунікативна функція реклами: вплив і взаємодія.

Тема 5. Планування та організація рекламної діяльності.

Тема 6. Процеси забезпечення ефективності та контролю результативності реклами.

Тема 7. Особливості соціальної реклами.

Координатор Syllabus