Навчальний курс 075БОК05 Іноземна мова (за професійним спрямуванням)

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

практичні заняття (60 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» спрямоване на розвиток іншомовної професійної комунікативної компетенції на визначеному Програмою рівні В2 (Незалежний користувач) для забезпечення ефективного спілкування майбутніх фахівців в академічній і професійній сферах у найбільш типових ситуаціях.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК13. Здатність працювати в міжнародному контексті.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Іноземна мова(за професійним спрямуванням)» є:

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.

Р17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології.

Попередньо опановані дисципліни: українська мова та іноземна мова з якими встановлені міждисциплінарні зв’язки на засадах інтеграції та науковості.

Зміст курсу

Тема 1. Ринок. Продавці і покупці. Ринки і конкуренти.

Тема 2. Маркетинг та ринкова орієнтація.

Тема 3. Товари і бренди.

Тема 4.  Ціна, місце та промоушн.

Тема 5. Торгівля через інтернет.

Тема 6. Рентабельність та нерентабельність товарів.

Тема 7. Рахунки.

Тема 8. Активи, зобов’язання та бухгалтерський баланс.

Тема 9. Акціонерні капітали і борги.

Тема 10. Злиття, поглинання та розпродаж.

Координатор Syllabus