Навчальний курс 075БОК21 Інформаційні системи та технології в маркетингу

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічні години),

практичні заняття (24 академічні години)

Форма контролю

екзамен

Вивчення дисципліни «Інформаційні системи та технології в маркетингу» спрямоване на формування у майбутніх фахівців практичних навичок використання сучасних інформаційних технологій і прикладних програм для ефективного вирішення завдань у маркетингу.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.

СК6. Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності.

СК10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Інноваційне підприємництво» є:

Р7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію;

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта;

Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним;

Р14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення;

Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки;

Р19. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини між органами місцевого самоврядування, бізнесом та громадою.

Попередньо опановані дисципліни: «Інформатика».

Зміст курсу

Змістовий модуль 1.  Загальні властивості інформаційних систем та технологій в маркетингу.

Тема 1. Сутність і поняття маркетингової інформації.

Тема 2. Інформаційні системи, суть, види та етапи їх розвитку.

Тема 3. Використання інформаційних технологій в маркетингу.

Тема 4. Забезпечення інформаційних систем в маркетингу.

Змістовий модуль 2. Інформаційні системи та технології в маркетингу.

Тема 5. Методи, моделі та засоби підтримки прийняття маркетингових рішень.

Тема 6. Обробка результатів маркетингових досліджень з використанням комп'ютерних технологій обробки інформації.

Тема 7. Інформаційні технології розв’язання задач з дослідження товару, ринку та попиту на товар.

Тема 8. Інтернет технології в маркетингу.

Тема 9. Сучасні засоби комунікації при розв’язанні маркетингових завдань. Основні технології створення Web-сайту та електронного магазину. Реклама в мережі Інтернет.

Тема 10. Інформаційні системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-системи).

Тема 11. Автоматизація бізнес-процесів в маркетингу.

Тема 12. Захист інформаційних ресурсів у бізнес-системах.

Координатор Syllabus