Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (24 академічні години), практичні заняття (24 академічні години) |
Форма контролю |
екзамен |
Вивчення дисципліни «Інформаційні системи та технології в маркетингу» спрямоване на формування у майбутніх фахівців практичних навичок використання сучасних інформаційних технологій і прикладних програм для ефективного вирішення завдань у маркетингу.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.
СК6. Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності.
СК10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Інноваційне підприємництво» є:
Р7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію;
Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта;
Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним;
Р14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення;
Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки;
Р19. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини між органами місцевого самоврядування, бізнесом та громадою.
Попередньо опановані дисципліни: «Інформатика».
Зміст курсу
Змістовий модуль 1. Загальні властивості інформаційних систем та технологій в маркетингу.
Тема 1. Сутність і поняття маркетингової інформації.
Тема 2. Інформаційні системи, суть, види та етапи їх розвитку.
Тема 3. Використання інформаційних технологій в маркетингу.
Тема 4. Забезпечення інформаційних систем в маркетингу.
Змістовий модуль 2. Інформаційні системи та технології в маркетингу.
Тема 5. Методи, моделі та засоби підтримки прийняття маркетингових рішень.
Тема 6. Обробка результатів маркетингових досліджень з використанням комп'ютерних технологій обробки інформації.
Тема 7. Інформаційні технології розв’язання задач з дослідження товару, ринку та попиту на товар.
Тема 8. Інтернет технології в маркетингу.
Тема 9. Сучасні засоби комунікації при розв’язанні маркетингових завдань. Основні технології створення Web-сайту та електронного магазину. Реклама в мережі Інтернет.
Тема 10. Інформаційні системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-системи).
Тема 11. Автоматизація бізнес-процесів в маркетингу.
Тема 12. Захист інформаційних ресурсів у бізнес-системах.