Навчальний курс 075БОК24 Маркетинг в публічному управлінні

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

5 кредитів (150 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (30 академічних годин),

практичні заняття (30 академічних годин)

Форма контролю

екзамен

Вивчення дисципліни «Маркетинг в публічному управлінні» має на меті підготовку фахівців, які зможуть використовувати маркетингові інструменти для покращення взаємодії публічних інституцій з громадськістю, підвищення ефективності управління та реалізації соціально значущих проєктів.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.

СК4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.

СК10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.

СК13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос- функціональному розрізі.

СК14. Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.

СК15. Здатність використовувати інструменти маркетингу в сфері ефективного адміністрування й раціонального управління розвитком територіальних громад.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг в публічному управлінні» є:

Р1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.

Р3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.

Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Р5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

Р9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.

Р13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.

Р19. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини між органами місцевого самоврядування, бізнесом та громадою.

Попередньо опановані дисципліни: макроекономіка, економіка підприємства, маркетинг.

Зміст курсу

Змістовий модуль 1. Інститут публічної служби в Україні

Тема 1. Державна служба як організаційний, соціально-правовий, політичний та культурний інститути.

Тема 2. Публічна служба в Україні: історія, сучасність та основні напрями модернізації.

Тема 3. Упровадження концепції маркетингу в систему публічного управління.

Тема 4. Зарубіжний досвід організації публічної служби та місце маркетингу в функціональних аспектах діяльності.

Змістовний модуль 2. Стратегічне управління та управління змінами

Тема 5. Етапи стратегічного публічного управління та особливості формування стратегії державного управління.

Тема 6. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища громад.

Тема 7. Стратегічний потенціал та формування конкурентних переваг.

Змістовий модуль 3. Корпоративні аспекти та маркетингові комунікаційні засади публічної служби

Тема 8. Основні типи маркетингових комунікацій у публічному управлінні.

Тема 9. Лідерство на публічній службі.

Тема 10. Маркетинговий механізм публічного управління та його взаємозв’язки з іншими типами механізмів.

Тема 11. Перспективи та завдання модернізації публічної служби в Україні.

Координатор Syllabus