Навчальний курс 075М1М1 Паблік рілейшнз

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (22 академічні години)
практичні заняття (20 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» спрямоване на формування уявлення про паблік рилейшнз як ефективний інструмент розвитку бізнесу, основні поняття і напрямки роботи в піарі, управління іміджем, напрацювання прийомів та PR-технологій створення свого власного ділового імені, вміння ефективно представляти та позиціонувати свою ідею або бізнес-проект.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» є:

– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

– Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.

Передумовами вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» є попередньо опановані дисципліни: «Креативна економіка»; «Стратегічний маркетинг».

Змістовний модуль 1. Основні поняття паблік рілейшнз.

Тема 1. Сутність і роль PR. Цілі PR.

Тема 2. Основні поняття PR-психології та їх використання.

Тема 3. Робота зі стереотипами клієнтів.

Змістовий модуль 2. Розробка PR-композицій та їх реалізація.

Тема 4. Комунікаційні ресурси PR-композицій.

Тема 5. Розробка PR-композицій.

Тема 6. Основні PR-прийоми.

Тема 7. Психоаналіз та нейролінгвістичні технології в PR.

Координатор Syllabus