Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (22 академічні години) практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» спрямоване на формування уявлення про паблік рилейшнз як ефективний інструмент розвитку бізнесу, основні поняття і напрямки роботи в піарі, управління іміджем, напрацювання прийомів та PR-технологій створення свого власного ділового імені, вміння ефективно представляти та позиціонувати свою ідею або бізнес-проект.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» є:
– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
– Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
Передумовами вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» є попередньо опановані дисципліни: «Креативна економіка»; «Стратегічний маркетинг».
Змістовний модуль 1. Основні поняття паблік рілейшнз.
Тема 1. Сутність і роль PR. Цілі PR.
Тема 2. Основні поняття PR-психології та їх використання.
Тема 3. Робота зі стереотипами клієнтів.
Змістовий модуль 2. Розробка PR-композицій та їх реалізація.
Тема 4. Комунікаційні ресурси PR-композицій.
Тема 5. Розробка PR-композицій.
Тема 6. Основні PR-прийоми.
Тема 7. Психоаналіз та нейролінгвістичні технології в PR.