Навчальний курс 075М1М4 Брендінг

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (22 академічні години)
практичні заняття (20 академічних годин)
Форма контролю Екзамен

Вивчення дисципліни «Брендінг» спрямоване на формування концептуальних і методологічних знань про створення сильних брендів; засвоєння навичок аналітичної, креативної та інноваційної діяльності при проектуванні, просуванні та капіталізації брендів; управлінні брендінгом; знайомство з діяльністю бренд-менеджера.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

– Здатність формувати систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Брендінг» є:

– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

– Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.

– Вміти формувати  систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій.

Передумовами вивчення дисципліни «Брендінг» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка», «Стратегічний маркетинг».

Змістовий модуль 1. Поняття, сутність та ринкова роль брендів.

Тема 1. Торгова марка та бренд, їх сутність та ринкова роль.

Тема 2. Історія розвитку та сутність брендінгу.

Тема 3. Бренд і диференціація продукту.

Тема 4. Марочний капітал, капітал бренду.

Змістовий модуль 2. Створення та управління брендом.

Тема 5. Створення бренду, архітектура бренду.

Тема 6. Види  товарів та їх брендінг.

Тема 7. Управління брендом.

Тема 8. Особливості сучасної концепції  «крутих» брендів.

Тема 9. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології просування  бренду.

Координатор Syllabus