Навчальний курс 075МОК10 Маркетинг креативних індустрій

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (16 академічних годин)
практичні заняття (14 академічних годин)
Форма контролю Екзамен

Вивчення дисципліни «Маркетинг креативних індустрій» спрямоване на формування у здобувачів освіти знань та вмінь щодо ефективного застосування інструментів маркетингу суб’єктами креативних індустрій, розроблення та реалізації маркетингової стратегії розвитку креативних індустрій та формування конкурентних переваг високотехнологічним підприємствам за рахунок впровадження сучасних релевантних інструментів маркетингу, а також дослідження та набуття знань щодо специфіки маркетингу суб’єктів креативних індустрій за сферами діяльності.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

ЗК 2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК 4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 8. Здатність розробляти проекти та управляти ними

СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

СК 2. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.

СК 4. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

СК 8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.

СК 9. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.

СК 10. Здатність формувати систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг креативних індустрій» є:

Р1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.

Р2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.

Р8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.

Р14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.

Р16. Вміти формувати  систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій.

Передумовами вивчення дисципліни «Маркетинг креативних індустрій» є попередньо опановані дисципліни: «Креативна економіка», «Маркетинговий аудит», «Стратегічний маркетинг».

Змістовий модуль 1. Маркетинг як методологія ринкової діяльності суб’єктів креативних індустрій.

Тема 1. Креативні індустрії: основи організації та методики маркетингу суб’єктів креативних індустрій.

Тема 2. Дослідження маркетингового середовища суб’єктів креативних індустрій.

Тема 3. Формування стратегії маркетингу, організація маркетингової діяльності та оцінка її ефективності суб'єктів креативних індустрій.

Тема 4. Комплекс маркетингу суб'єктів креативних індустрій.

Змістовий модуль 2. Особливості маркетингу суб’єктів креативних індустрій за сферами діяльності.

Тема 5. Особливості маркетингу підприємств сфери реклами, маркетингу і PR.

Тема 6. Особливості маркетингу суб'єктів галузі ІТ.

Тема 7. Особливості маркетингу підприємств народних художніх промислів, суб'єктів художнього та антикварного ринку.

Тема 8. Особливості маркетингу сфери архітектури, дизайну та моди.

Тема 9. Особливості маркетингу суб'єктів візуального, сценічного, аудіального, аудіовізуального мистецтва.

Тема 10. Особливості маркетингу бібліотек, архівів, музеїв та підприємств сфери літератури і видавничої діяльності.

Координатор Syllabus