Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 24 Сфера обслуговування |
Спеціальність | 242 Туризм |
Освітня програма | Туризм |
Обсяг дисципліни | 7 кредитів (210 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (42 академічні години), практичні заняття (42 академічні години) |
Форма контролю | Диференційований залік, Екзамен, Курсова робота |
Вивчення дисципліни «Організація готельного господарства» спрямоване на засвоєння студентами теоретичних основ організації функціонування підприємства готельного господарства на ринку, сприйнятті ними готельного господарства як невід’ємної частини сфери туризму України, яка набуває все більшого значення в економічному житті країни.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів компетентностей:
К09. Вміння виявляти, ставити і вишукувати проблеми.
К13. Здатність планувати та управляти часом.
К15.Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності.
К16.Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
К20. Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного).
К22. Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем.
К23.Здатність забезпечувати безпеку туристів у звичайних та складних форс-мажорних обставинах.
К25. Здатність використовувати в роботі туристичних підприємств інформаційні технології та офісну техніку.
К26. Здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів та вести претензійну роботу.
К30. Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу
К31. Здатність розуміти особливості специфікації різних форм та видів туризму, застосовувати регіональний підхід у формуванні туристичного продукту.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Організація готельного господарства» є:
ПР06. Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.
ПР08. Ідентифікувати туристичну документацію та вміти правильно нею користуватися.
ПР09. Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.
ПР10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).
ПР12. Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг.
ПР20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання.
ПР22. Професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях
ПР23. Застосовувати практичні навички у формуванні туристичного продукту з урахуванням наявних туристичних ресурсів регіону.
Оволодіння знаннями з навчальної дисципліни «Організація анімаційної діяльності» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами, зокрема з такими як «Основи екології», «Географія туризму. Туристичне краєзнавство», «Організація туризму (Основи туризмознавства)», «Організація туризму (Організація туристичних подорожей)», «Спеціалізований туризм (Сільський та зелений туризм)», «Економіка бізнесу».
Тема 1. Історія розвитку світового готельного господарства. Історія розвитку готельного господарства України.
Тема 2. Нормативно-правове регулювання готельної індустрії.
Тема 3. Фактори, що впливають на типізацію готельного господарства. Характеристика основних типів засобів розміщення.
Тема 4. Класифікація підприємств готельного господарства.
Тема 5. Організація приміщень житлової групи та нежитлових груп приміщень підприємства готельного господарства.
Тема 6. Архітектура та інтер’єр у готельному господарстві.
Тема 7. Технологія прибиральних робіт навколишньої території, вестибюльної та житлової групи приміщень.
Тема 8. Технологія прийому та розміщення туристів в засобах розміщення.
Тема 9. Технологія та особливості обслуговування клієнтів у готелі.
Тема 10. Організація надання додаткових послуг в підприємстві готельного господарства.
Тема 11. Організація продовольчого і матеріально-технічного постачання, складського і тарного господарства в готельному господарстві.
Тема 12. Організація роботи обслуговуючих господарств.
Тема 13. Організація санітарно-технічного та інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві.
Тема 14. Особливості організації праці в підприємстві готельного господарства. Робочий час працівників готельного господарства. Методи вивчення робочого часу.
Тема 15. Раціональна організація праці робітників підприємства готельного господарства. Нормування праці в підприємствах готельного господарства.
Тема 16. Забезпечення безпеки у готельному комплексі.